  • 51. Data: 2009-10-30 10:46:08
    Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
    Od: "kabat" <s...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hcec5v$b5s$...@i...gazeta.pl...

    > Takie gumowe harmonijki na lagach, które kiedyś były w większości
    > enduraków (a nawet i w niektórych szosówkach), a tera moda na nie
    > przeminęła. O dziwo naprawdę całkiem nieźle wpływają na żywotność
    > uszczelniaczy.

    A ja wiem ze już sie tego patentu nie stosuje bo pod ta gumowa osłona
    zbierała sie wilgoć co powodowało korozje lagów. Dlatego teraz stosuje
    plastikowe osłony tylko.

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro/XTZ 750

  • 52. Data: 2009-10-30 10:46:58
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Łelkam in Bolanda. Niestety nasz rynek zawsze traktowali nieco po
    > macoszemu. Nawet nie ma polskiego przedstawicielstwa, podpadamy pod
    > Słowację.

    Ja mówię o cenach w Mattinghofen.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 53. Data: 2009-10-30 10:48:19
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Karambol" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jutro zrobie zdjecie strony polskiej servisowki tam jest napisane o
    > odpowietrzaniu.
    > Serviskowka jest od LC4 640 Duke.
    > Mam ja na papierze nie w pdf'e i w garazu dlatego musi poczekac do jutra.

    Tak jak obiecalem:
    http://karambolktm.wrzuta.pl/obraz/6seMgFHkQhR/sp_a0
    437

    Jesli 'wszyscy' u Ciebie tego nie robili to gratuluje. To wasze sprzety.
    Tylko pozniej jak bedzie jeden z drugim taka sztuke sprzedawal to napisze ze
    servisowany idealnie i wszystko cacy.
    I dlatego poznie tyle padak po polsce, ze kupic nic nie idzie.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
    http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.h
    tml

  • 54. Data: 2009-10-30 11:42:54
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-30 11:46:08 +0100, "kabat" <s...@o...pl> said:

    > A ja wiem ze już sie tego patentu nie stosuje bo pod ta gumowa osłona
    > zbierała sie wilgoć co powodowało korozje lagów.

    Przeca lagi są zazwyczaj chromowane (lub pokryte innym ustrojstwem),
    więc co tam miałoby korodować? Nie pomyliło Ci się z neoprenowymui
    skarpetami, pod którymi lubi zbierać się masa cierna z wilgotnego
    błota, która ślicznie ryzuje powierzchnię lag?
    Ja tam zgaduję (bo nie słyszałem o żadnych pewnikach w tej kwestii), że
    przestali je robić z racji przejścia na USD, w którym ich trwałość
    byłaby raczej nikła.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 55. Data: 2009-10-30 11:45:18
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-30 11:46:58 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > Ja mówię o cenach w Mattinghofen.

    Ale wiesz, tam pół miasta pracuje w fabryce, więc pewnie i tak
    większość mieszkańców kupuje po znajomości w nieco innych cenach ;-)

  • 56. Data: 2009-10-30 11:48:25
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-30 11:48:19 +0100, "Karambol" <k...@g...pl> said:

> [...]
    > Tylko pozniej jak bedzie jeden z drugim taka sztuke sprzedawal to napisze ze

    Serwisowany zgodnie z serwisówką, w której angielskiej i niemieckiej
    wersji dziwnym trafem zabrakło tegoż opisu procedury odpowietrzania -
    jest tylko o nalaniu pod korek i tyle. Ja tam wierzę producentowi.

    > I dlatego poznie tyle padak po polsce, ze kupic nic nie idzie.

    Cóż za głęboka analiza. Dobrze że przynajmniej jest tu jeden porządny.

  • 57. Data: 2009-10-30 12:01:12
    Od: "kabat" <s...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Ja tam zgaduję (bo nie słyszałem o żadnych pewnikach w tej kwestii), że
    > przestali je robić z racji przejścia na USD, w którym ich trwałość byłaby

    No to co ze chromowane, ja miąłem kiedyś takiego ktma w którym zaczęła sie
    juz korozja wiec to możliwe.
    A jeśłi chodzi wymiane oleju w kacie to zostało Ci udowodnione ze robisz źle
    i Twoi kumple tez, bo pewnie im wcisnoles ze Twój sposob jest najleprzejszy
    i tez sobie sprzety niszcza.

  • 58. Data: 2009-10-30 13:15:47
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-30 13:01:12 +0100, "kabat" <s...@o...pl> said:

    > No to co ze chromowane, ja miąłem kiedyś takiego ktma w którym zaczęła
    > sie juz korozja wiec to możliwe.

    Przy tak profesjonalnym serwisowaniu? Nieee, niemożliwe :-P

    > A jeśłi chodzi wymiane oleju w kacie to zostało Ci udowodnione

    Doprawdy udowodnione? Ja tam widzę conajwyżej rozbieżności pomiędzy
    różnymi wersjami językowymi/rocznikowymi serwisówek. A że jak dotąd
    postępując zgodnie z tym, co w stoi w mojej nic złego mi się ze
    sprzętem nie przydażyło, to raczej dalej będę robił, jak robiłem.

    > robisz źle i Twoi kumple tez, bo pewnie im wcisnoles ze Twój sposob
    > jest najleprzejszy i tez sobie sprzety niszcza.

    Oczywiście. Ja to wogóle jestem taki wujek samo zło.

  • 59. Data: 2009-10-30 23:21:27
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości

    > Ale że czym? Kolor ich motocykli Ci się nie podoba, czyco?

    Aha, bo źle edytowałem posta, to dopiszę teraz: sprawa Long Way Down i
    sprawa przednich hamulców, które KTM zaleca _myć_ [sic!] po skończonej
    jeździe to chyba dobre przykłady?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 60. Data: 2009-10-31 03:41:43
    Od: AlF <s...@g...com>

    de Fresz wrote:

    > Ja tam zgaduję (bo nie słyszałem o żadnych pewnikach w tej kwestii), że
    > przestali je robić z racji przejścia na USD, w którym ich trwałość
    > byłaby raczej nikła.

    co to jest USD?