-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Karambol" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: jesli nie DRZ400 to co?
Date: Wed, 28 Oct 2009 17:45:43 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 65
Message-ID: <hc9sfj$1hc$1@inews.gazeta.pl>
References: <hc4rbq$3mf$1@news.onet.pl>
<8...@s...googlegroups.com>
<u...@4...com>
<hc6l5o$6rb$2@inews.gazeta.pl> <hc75hp$u7r$1@news.onet.pl>
<hc76ua$d1q$1@inews.gazeta.pl> <hc78k8$7i0$1@news.onet.pl>
<hc7dsn$8jp$1@inews.gazeta.pl> <hc7lt2$h8o$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: apd200.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: inews.gazeta.pl 1256748339 1580 83.26.137.200 (28 Oct 2009 16:45:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Oct 2009 16:45:39 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-User: karambolpl
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:613019
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
news:hc7lt2$h8o$1@news.onet.pl...
>
> "Karambol" <k...@g...pl> wrote in message
> news:hc7dsn$8jp$1@inews.gazeta.pl...
>>
>> > pogubilem sie w tych oznaczeniach. Ktore LC4?
>>
>> W tej cenie to LC4 640 z 2000r. na przyklad.
>> Te modele sa nizsze od starszych 620 ale maja za to mniejszy promien
>> skretu wiec latwiej na moto wejsc ale trudniej zawrocic.
>
> Dopisany do listy, tylko ze te 10 tys to jakas optymistyczna wersja chyba;
> z pobieznego rzutu okiem na oferty internetowe wynika, ze jednak troche
> wiecej. Ale ok, nie ma sie co usztywniac. Jakies znane bolaczki tego
> modelu?
Robertbig napisal duzo o LC4.
Ja moge tylko dodac, ze wersje 620 EGS-E produkowane od 97 maja slabe kolo
magnosowe, magnesy potrafia sie odkleic. KTM popelnil blad konstrukcyjny,
wlasciwie to nie KTM tylko japonce bo to Kokusan robi te kola magnesowe.
Zamiast jednego okraglego magnesu wypeniajacego wnetrze kola magnesowego -
sa 4 cwiartki przyklejone na klej do magnesow.
W wersji LC4 640 ten problem jest juz rozwiazany.
Inna wada to zbyt niska kierownica i w dodatku fabrycznie pod zlym kątem.
Stajac na motocyklu trzeba po nia siegac bo jest na wysokosci jaj i za
blisko ciala.
Rozwiazaniem jest podwyzszenie kierownicy dostepne w wiekszosci sklepow
motocykowych oraz odchylenie kiery bardziej do przodu. Taki zabieg poprawia
komfort jazdy oraz pozycje na motocyklu.
Oryginalny tlumik dlawi silnik z dolu, jak sie go wywali i wstawi przelot to
moment obr. ladnie sie wyplaszcza i moto ciagnie od samego dolu bez jekow.
Mozna robic rozne rzeczy na wysokich biegach, ruszac w kopnym piachu z 2 czy
3ki. to bardzo ulatwia kontrole jesli ma sie moc caly czas.
http://www.youtube.com/watch?v=zi-l-zJjIXs
Poza tym LC4 wybacza bledy, jest latwy w prowadzeniu, jesli popelnimy jakis
blad mozemy liczyc na to, ze motocykl nie wykorzysta tego przeciwko nam a to
duzy plus.
Poza tym trzeba dbac o stan lag, czyscic zgarniacze, smarowac i dbac o
lancuch, regulacja zaworow co 10tys, olej najlepiej co 2.5tys (serwisowka
mowi, ze co 5tys ale podaczas jazdy w terenie trzeba to podzielic przez min
2) i bezwzglednie pamietac o odpowietrzenniu ramy po zmianie oleju.
Co do zywotnosci silnika to sprawa nie jest jednoznaczna, licznik napedzany
jest przez przednie kolo wiec przebieg zbierny jest z kola, ktore kreci sie
zawsze z taka predkoscia jaka jedziemy - gdy tymczasem tyl moze krecic sie i
5x szybciej. Na moim przykladzie mozge powiedziec, ze jezdzac 90% teren za
remont silniak zabralem sie gdy na budziku pojawilo sie rowne 30tys (pojawil
sie luz na korbie). Czyli realny przebieg silnika nadajacego sie do remontu
to powiedzmy 50-60tys km. Koszt takiego remontu to 650zl za dobry tlok i
740 za korbowod, ja odalem korbowod do regeneracji co zmiejsza koszt o
300zl.
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.h
tml
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.09 17:14 Zapek
- 28.10.09 17:29 tomek
- 28.10.09 17:34 tomek
- 28.10.09 17:49 Karambol
- 29.10.09 08:46 robertbig
- 29.10.09 10:18 de Fresz
- 29.10.09 10:26 de Fresz
- 29.10.09 10:48 de Fresz
- 29.10.09 10:51 de Fresz
- 29.10.09 13:45 kabat
- 29.10.09 14:02 de Fresz
- 29.10.09 14:32 kabat
- 29.10.09 14:44 de Fresz
- 29.10.09 15:11 de Fresz
- 29.10.09 15:20 Artur Zabroński
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=