    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: jazda na zderzaku + oslepianie + wymuszenie pierwszenstwa
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 11 Jun 2014 12:01:15 +0200

    Wed, 11 Jun 2014 11:41:40 +0200, Trybun

    > Na swoich bliźnich.

    Ale jak możesz nazywać bliźnim kogoś, kto działa na Twoją szkodę? Bliźnim
    nazwiesz kierowcę, który zabije Ci dziecko na przejściu dla pieszych?

    > Istotnych problemow zwiazanych z ruchem drogowym w
    > Polsce jest tak naprawdę tylko kilka.

    Zgadzam się.

    > Kilka posunięć władz mogłoby usprawnić sytuacje do tego stopnia
    > że wypadki na drogach to moglaby być swoistymi białymi krukami.

    Nie zgadzam się. Nigdy ostrzejsze zakazy (choć chyba masz tutaj na myśli
    konkretnie kary) nie prowadziły do całkowitego eliminowania głupoty
    ludzkiej. Rzekłbym nawet, że jest wręcz przeciwnie.

    > Jednak jak widać władze wolą prowadzić politykę dyscyplinowania bydła,
    > a tak naprawdę bezpieczeństwo ludzi mając gdzieś.

    Nie zgadzam się. "Bydło" samo się "dyscyplinuje", a "władza", w tym
    wypadku, tylko tę "dyscyplinę" wdraża. Mowa o policji, kontrolach
    prędkości, FR, itp.

    > Nie warto się rozwodzić nad dziwactwami AL,
    > który na dodatek za cnotę ma

    Czy on ma cnotę to nie jestem taki pewien, ale już nie w TYM mój interes.
    :P

    > donoszenie na ludzi którzy nie robią nikomu nic złego.

    Celowe zajeżdżanie drogi, zmuszanie do zatrzymania albo do uciekania w
    krawężnik, to nic złego? Ja parę złych rzeczy w tej sytuacji widzę.

    --
    Pozdor Myjk