eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakosc obslugi w polskich portalachRe: jakosc obslugi w polskich portalach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!newsgate.pl
    From: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: jakosc obslugi w polskich portalach
    Date: 11 Aug 2004 09:19:27 +0200
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 40
    Message-ID: <07a801c47f73$73b36600$6102a8c0@VERALL01>
    References: <X...@1...158.102.7>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1092208767 17234 213.180.130.18 (11 Aug 2004 07:19:27
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Aug 2004 07:19:27 GMT
    X-Mailer: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-Received: from VERALL01 (pretorianin.vernet.pl [212.160.191.155]) by
    hermes.vernet.pl (Postfix) with ESMTP id 6EE757000B4 for
    <p...@n...pl>; Wed, 11 Aug 2004 09:18:45 +0200 (CEST)
    X-Received: from VERALL01 (pretorianin.vernet.pl [212.160.191.155]) by
    hermes.vernet.pl (Postfix) with ESMTP id 6EE757000B4 for
    <p...@n...pl>; Wed, 11 Aug 2004 09:18:45 +0200 (CEST)
    X-Received: from VERALL01 (pretorianin.vernet.pl [212.160.191.155]) by
    hermes.vernet.pl (Postfix) with ESMTP id 6EE757000B4 for
    <p...@n...pl>; Wed, 11 Aug 2004 09:18:45 +0200 (CEST)
    X-Received: from VERALL01 (pretorianin.vernet.pl [212.160.191.155]) by
    hermes.vernet.pl (Postfix) with ESMTP id 6EE757000B4 for
    <p...@n...pl>; Wed, 11 Aug 2004 09:18:45 +0200 (CEST)
    X-Received: from VERALL01 (pretorianin.vernet.pl [212.160.191.155]) by
    hermes.vernet.pl (Postfix) with ESMTP id 6EE757000B4 for
    <p...@n...pl>; Wed, 11 Aug 2004 09:18:45 +0200 (CEST)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:67482
    [ ukryj nagłówki ]

    Zgadzam się z przedmówcą, ja też mam darmowe konto e-mail na jednym z
    głównych darmowych portali i to od 7 lat i kilka razy spotkał mnie podobny
    problem. Zgłaszane usterki pozostały także bez odpowiedzi.

    ----- Original Message -----
    From: "tenesu" <t...@n...net>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Tuesday, August 10, 2004 9:49 PM
    Subject: jakosc obslugi w polskich portalach


    > z zupelnej ciekawosci chcialbym prosic o opinie na temat jakosci obslugi
    > bezplatnych kont pocztowych w portalach takich jak Onet, Interia, Gazeta,
    WP,
    > O2, inne? czy ignorowanie zgloszen potrzeb i problemow uzytkownika to
    polska
    > regula, czy wyjatek?
    >
    > pytam, bo w jednym z w/w portali mam konto, i zglosilem tam wady
    interfejsu
    > WWW. zadnej reakcji. pare dni temu doslownie znikla zawartosc konta
    > (wszystkie listy). zglosilem. zadnej reakcji. wlasciwie to sie juz niczego
    > nie spodziewam i nawet, jak widac, nie pietnuje konkretnego dostawcy
    uslug.
    >
    > chcialbym sie tylko dowiedziec, czy wyrobilem sobie wlasciwe przekonanie,
    ze
    > bezplatne konta pocztowe sa jedynie narzedziem dystrybucji reklam i
    ogloszen,
    > a ich podstawowa funkcja moze, ale nie musi dzialac, i jesli nie dziala,
    > trzeba sie z tym pogodzic, wiedzac, ze darmowego lanczu nie ma...
    >
    > a moze ktorys z portali dba o swoich uzytkownikow, chociaz nie placa?
    >
    > --
    > tenesu
    >
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: