eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.www › jakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 1. Data: 2009-10-23 20:51:59
    Temat: jakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron?
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    witam

    Kurcze :) Nie spodziewalem sie, ze praca jako freelancer/webdeveloper
    zacznie mnie kiedykolwiek przerastac, ale chyba wlasnie zaczyna sie to
    dziac :)

    Obecnie mam kilka osob, ktorym mniej lub bardziej tworze strony, do tego
    dochodza osoby, ktorych strony juz dzialaja, a raz na jakis czas trzeba
    na nich cos zmienic. Zaczynam sie w tym gubic. No moze jeszcze nie
    gubic, ale jak tak pojdzie dalej, na pewno zaczne nawalac.

    Czy jest jakis system CRM sprawdzajacy sie do zastosowan typu opieka,
    administracja nad strona? Przyznam, ze najpierw myslalem o uzyciu po
    prostu bugzilli, ale dla klienta moze okazac sie zbyt skomplikowana.

    Czego potrzebuje?
    - klient wypelnia ticket. okresla co trzeba zrobic ('panie konradzie,
    prosze wrzucic ten bannerek na strone glowna')
    - dolacza ewentualne pliki (banerki, zrzuty ekranu)
    - ustawia priorytet (na teraz, moze poczekac, strona sie wysypala wiec na
    wczoraj!)
    - a potem calosc sledzi nasza wymiane uwag, plikow...

    Ja sie loguje raz na jakis czas i sprawdzam ile zadan na mnie czeka i
    gdzie juz przekroczylem deadliny :) Oczywiscie tez na maila ja jak i
    klient dostajemy info o aktualizacjach pozycji w tickecie. Klienci nie
    widza sie w systemie nawzajem

    jest cos takiego darmowego i bardzo prostego w uzyciu dla klienta?



    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';
    blog: url('http://www.muzungu.pl/'); }
    p.s. O aukcjach czytaj na http://www.aukcjoteka.com


  • 2. Data: 2009-10-23 21:19:21
    Temat: Re: jakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron?
    Od: Andrzej Augustynowicz <a...@c...pl>


    > Czego potrzebuje?
    > - klient wypelnia ticket. okresla co trzeba zrobic ('panie konradzie,
    > prosze wrzucic ten bannerek na strone glowna')
    > - dolacza ewentualne pliki (banerki, zrzuty ekranu)
    > - ustawia priorytet (na teraz, moze poczekac, strona sie wysypala wiec na
    > wczoraj!)
    > - a potem calosc sledzi nasza wymiane uwag, plikow...
    >
    > Ja sie loguje raz na jakis czas i sprawdzam ile zadan na mnie czeka i
    > gdzie juz przekroczylem deadliny :) Oczywiscie tez na maila ja jak i
    > klient dostajemy info o aktualizacjach pozycji w tickecie. Klienci nie
    > widza sie w systemie nawzajem
    >
    > jest cos takiego darmowego i bardzo prostego w uzyciu dla klienta?

    http://flyspray.org/ - moze to sie sprawdzi ? Mozna "tuningowac" pod
    swoje potrzeby.

    Pozdrawiam,
    AA


  • 3. Data: 2009-10-24 08:15:10
    Temat: Re: jakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron?
    Od: Sharper <s...@g...pl>

    |<ońrad pisze:

    [cut]

    > jest cos takiego darmowego i bardzo prostego w uzyciu dla klienta?

    Może Redmine Ci się spodoba: http://www.redmine.org/

    Pozdrawiam,
    Rafał


  • 4. Data: 2009-10-25 23:14:32
    Temat: Re: jakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** In pl.comp.lang.php |<ońrad <k...@g...com> wrote:

    > Kurcze :) Nie spodziewalem sie, ze praca jako freelancer/webdeveloper zacznie
    > mnie kiedykolwiek przerastac, ale chyba wlasnie zaczyna sie to dziac :)

    Tylko stricte to problem zaczynasz mieć z zarządzaniem projektami.

    > Obecnie mam kilka osob, ktorym mniej lub bardziej tworze strony, do tego
    > dochodza osoby, ktorych strony juz dzialaja, a raz na jakis czas trzeba na
    > nich cos zmienic. Zaczynam sie w tym gubic. No moze jeszcze nie gubic, ale
    > jak tak pojdzie dalej, na pewno zaczne nawalac.

    > Czy jest jakis system CRM sprawdzajacy sie do zastosowan typu opieka,
    > administracja nad strona? Przyznam, ze najpierw myslalem o uzyciu po prostu
    > bugzilli, ale dla klienta moze okazac sie zbyt skomplikowana.

    To czego szukasz to nie jest CRM. Tzn. CRM to znacznie więcej niż sam issue
    tracker.

    > Czego potrzebuje? - klient wypelnia ticket. okresla co trzeba zrobic ('panie
    > konradzie, prosze wrzucic ten bannerek na strone glowna') - dolacza
    > ewentualne pliki (banerki, zrzuty ekranu) - ustawia priorytet (na teraz, moze
    > poczekac, strona sie wysypala wiec na wczoraj!) - a potem calosc sledzi nasza
    > wymiane uwag, plikow...

    > Ja sie loguje raz na jakis czas i sprawdzam ile zadan na mnie czeka i gdzie
    > juz przekroczylem deadliny :) Oczywiscie tez na maila ja jak i klient
    > dostajemy info o aktualizacjach pozycji w tickecie. Klienci nie widza sie w
    > systemie nawzajem

    > jest cos takiego darmowego i bardzo prostego w uzyciu dla klienta?

    Zależy co tzn. bardzo proste w użyciu dla klienta? Z doświadczenia wiem, że
    klient i tak będzie Ci zgłaszał swoje potrzeby w dowolnej _wygodnej_dla_niego_
    formie. Możesz mu zaproponować taki system, ale jeżeli on stwierdzi, że to nie
    jego rola wypełniać jakieś formatki to będzie problem.

    Poza tym nie możesz liczyć na to, że klient je sensownie wypełni - np. załączy
    Ci złe pliki, niekompletny opis, ustawi priorytet na "NA WCZORAJ!!!!!111",
    błędnie skategoryzuje, a całe zgłoszenie i tak będzie dotyczyć czegoś na
    realizację czego w ogóle nigdy się nie zgadzałeś. Itd.

    Chodzi mi o to, że to jednak Ty sobie powinieneś samemu rejestrować te tickety
    np. na podstawie maili (obsługa email jak przypuszczam nie przerasta klienta,
    ale różnie bywa i z tym).

    Ergo możesz przyjąć za prawidłowość:
    - klientowi nie chce się wypełniać formatek
    - klient jak już je wypełni to błędnie

    Moim zdaniem powinieneś pójść w kierunku np. ogólnego maila (czy specjalnego
    adresu per klient), na który zgłaszane są zagadnienia, które Ty samodzielnie
    kategoryzujesz. Taki sposób pracy może obsłużyć np. OTRS.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )
    http://kosmosik.net/ . . '-' . kK


  • 5. Data: 2009-10-26 06:21:25
    Temat: Re: jakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron?
    Od: "tf" <a...@w...pl>

    co prawda nie znam bugzilli, ale moze mantis sie sprawdzi.
    Klient moze załozyć ticket (np zgłoszenie że coś się wysypało),dalej admin
    moze dopisać komentarz i przypisać to dowolnemu programiście

    Użytkownik "|<ońrad" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hbt51f$jmb$1@inews.gazeta.pl...
    > witam
    >
    > Kurcze :) Nie spodziewalem sie, ze praca jako freelancer/webdeveloper
    > zacznie mnie kiedykolwiek przerastac, ale chyba wlasnie zaczyna sie to
    > dziac :)
    >
    > Obecnie mam kilka osob, ktorym mniej lub bardziej tworze strony, do tego
    > dochodza osoby, ktorych strony juz dzialaja, a raz na jakis czas trzeba
    > na nich cos zmienic. Zaczynam sie w tym gubic. No moze jeszcze nie
    > gubic, ale jak tak pojdzie dalej, na pewno zaczne nawalac.
    >
    > Czy jest jakis system CRM sprawdzajacy sie do zastosowan typu opieka,
    > administracja nad strona? Przyznam, ze najpierw myslalem o uzyciu po
    > prostu bugzilli, ale dla klienta moze okazac sie zbyt skomplikowana.
    >
    > Czego potrzebuje?
    > - klient wypelnia ticket. okresla co trzeba zrobic ('panie konradzie,
    > prosze wrzucic ten bannerek na strone glowna')
    > - dolacza ewentualne pliki (banerki, zrzuty ekranu)
    > - ustawia priorytet (na teraz, moze poczekac, strona sie wysypala wiec na
    > wczoraj!)
    > - a potem calosc sledzi nasza wymiane uwag, plikow...
    >
    > Ja sie loguje raz na jakis czas i sprawdzam ile zadan na mnie czeka i
    > gdzie juz przekroczylem deadliny :) Oczywiscie tez na maila ja jak i
    > klient dostajemy info o aktualizacjach pozycji w tickecie. Klienci nie
    > widza sie w systemie nawzajem
    >
    > jest cos takiego darmowego i bardzo prostego w uzyciu dla klienta?
    >
    >
    >
    > --
    > body {
    > name: '|<ońrad Karpieszu>|';
    > blog: url('http://www.muzungu.pl/'); }
    > p.s. O aukcjach czytaj na http://www.aukcjoteka.com
    >
    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
    > wirusow 4541 (20091025) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.
    >
    > http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
    >
    >
    >



    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4541 (20091025) __________

    Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com





  • 6. Data: 2009-10-26 07:23:22
    Temat: Re: jakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron?
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Wypróbuj mantis. Każdy klient będzie "projektem".


  • 7. Data: 2009-10-26 07:33:05
    Temat: Re: jakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron?
    Od: pakalk <p...@g...com>

    On Oct 26, 8:23 am, "William Bonawentura" <n...@i...pl> wrote:
    > Wypróbuj mantis. Każdy klient będzie "projektem".

    Czemu tak?


  • 8. Data: 2009-10-26 07:43:55
    Temat: Re: jakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron?
    Od: "tf" <a...@w...pl>

    Można zdefiniować kilka projektów a do każdego projektu mozna dodać
    użytkowników. Np.klient A może wysłać zgoszenie do projektu A, B->B itp.
    Użytkownik "pakalk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:773f9c3b-1250-4938-b0af-842bfadf33f5@u13g2000vb
    b.googlegroups.com...
    On Oct 26, 8:23 am, "William Bonawentura" <n...@i...pl> wrote:
    > Wypróbuj mantis. Każdy klient będzie "projektem".

    Czemu tak?

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
    wirusow 4542 (20091026) __________

    Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com





    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4542 (20091026) __________

    Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com





  • 9. Data: 2009-10-26 08:25:30
    Temat: Re: jakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron?
    Od: fv <f...@c...com>

    Konrad Kosmowski wrote:
    > Poza tym nie możesz liczyć na to, że klient je sensownie wypełni - np. załączy
    > Ci złe pliki, niekompletny opis, ustawi priorytet na "NA WCZORAJ!!!!!111",
    > błędnie skategoryzuje, a całe zgłoszenie i tak będzie dotyczyć czegoś na
    > realizację czego w ogóle nigdy się nie zgadzałeś. Itd.

    I tutaj zmierzamy w ważnym kierunku, mianowicie zwiększania opłat za obsługę i
    trzeźwej eliminacji
    klientów, z którymi nie opłaca się pracować ;>

    Mając system bugtrackingowy (ja uwielbiam Jirę, ale ten Flyspray wygląda bardzo
    ciekawie jak na
    darmowy) można próbować umawiać się z klientem na ryczałtową opłatę miesięczną za
    załatwianie spraw.
    Opłata zależna od czasu reakcji ;-)

    Z moich doświadczeń wynika, że jeśli klient nie potrafi napisać o co mu chodzi, to ma
    jeszcze
    większy kłopot z zapłaceniem za wykonaną pracę. Co innego jeśli klient zmieni zdanie
    w czasie
    projektu a co innego gdy oczekuje od nas zestawu: Szklana kula + nerwosol a na koniec
    miesiąca
    marudzi przy każdej fakturze. Issue tracker pomaga filtrować takich klientów.

    Pozwalając aby klienci traktowali nas jak niewolników a nie partnerów, dostajemy też
    niewolnicze
    stawki i warunki pracy. Pomyślcie o tym ;-)

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL
    Moto: Suzuki GSX 650F
    Auto: Nissan Primera 2,0


  • 10. Data: 2009-10-26 08:40:41
    Temat: Re: jakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron?
    Od: pakalk <p...@g...com>

    On 26 Paź, 08:43, "tf" <a...@w...pl> wrote:
    > Można zdefiniować kilka projektów a do każdego projektu mozna dodać
    > użytkowników. Np.klient A może wysłać zgoszenie do projektu A, B->B itp.

    To to wiem - ale czemu klient ma byc projektem, a nie userem?

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: