  • 1. Data: 2009-10-21 13:17:09
    Temat: Google Analytics - filtry czy profile?
    Od: WebCM <w...@g...com>

    Struktura stron, które chcę monitorować:

    Serwer 1
    * Wortal w folderze: domena.info/nazwa_wortalu
    * Gra w folderze: domena.info/nazwa_wortalu/nazwa_gry

    Serwer 2
    * Gra w folderze: subdomena.domena.info/katalog_gry

    Wortal jest tylko na serwerze 1, natomiast ta sama gra na 2
    hostingach. Chcę osobno monitorować ruch w wortalu oraz w grze. Pomoc
    Google sugeruje, aby utworzyć nowy filtr, jeśli katalog znajduje się w
    tej samej domenie / subdomenie.

    Która konfiguracja będzie poprawna i nie spowoduje błędów w naliczaniu
    statystyk?

    1) Osobne profile dla obu serwerów; serwer 1 podzielony na 2 filtry
    (wortal, gra)
    2) Osobne profile dla wortalu, gry na s1 i gry na s2
    3) Tylko 1 profil podzielony na 3 filtry
    4) Tylko 1 profil podzielony na 2 filtry, ten sam kod statystyk dla
    gry na s1 i s2 (to raczej niezalecane?)
    5) Inna konfiguracja?

  • 2. Data: 2009-10-21 18:13:58
    Temat: Re: Google Analytics - filtry czy profile?
    Od: HaWaN <H...@g...com>

    WebCM pisze:
> [...]
    > 3) Tylko 1 profil podzielony na 3 filtry
    > 4) Tylko 1 profil podzielony na 2 filtry, ten sam kod statystyk dla

    Polecam opcje:
    3) Tylko 1 profil podzielony na 3 filtry
    4) Tylko 1 profil podzielony na 2 filtry, ten sam kod statystyk dla
    gry na s1 i s2 (to raczej niezalecane?)

    tylko w 4) nie będziesz wiedział ile na jakim adresie jest ruchu, więc
    zdecydowanie bardziej polecam opcję 3) gdzie będziesz wszystko widział
    dokładnie :)