  • 11. Data: 2010-08-08 18:04:22
    Temat: Re: jakiego kupić laptopa i na co się niedac nabrać?
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 08.08.2010 11:29, ToMasz pisze:
    > potrzebuje laptopa. głównie do czytania i pisania, czasami ogladania
    > filmów i grania. Stąd ekran 15 cali lub wiekszy (ale mniejszy w pionie),

    Do tych zastosowań absolutnie poleca się komputer stacjonarny,
    a nie przenośny.

    Czy zamierzasz często używać tego komputera poza domem?

    > minimum 1giga ramu, ze 100 giga dysku 4usb i fajnie by było zeby miał
    > pcmcia. Na nowego lapka za 1799 z media marktu mnie niestać, a z drugiej

    Wybacz, ale nowy komputer uwzględniający oglądanie filmów
    czy granie musi mieć cenę w zakresie 2000-3000 zł. I to nie-
    zależnie od tego, czy stacjonarny, czy przenośny. Jak Cię
    nie stać, to nie kupuj nowego.

    > Tak wiec prosze o poradę na co warto wydać 1000zł, a czego unikać.

    Za 1000 zł kupisz używany komputer stacjonarny.

    > PS czy w zastosowaniach typu internet-biuro, dwurdzeniowy procek będzie
    > szybszy od jednordzeniowego czy jeden rdzeń bedzie leżał "odłogiem"?

    Będzie leżał odłogiem przez większość czasu, ale dzisiaj nie
    warto brać procesorów jednordzeniowych.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 12. Data: 2010-08-08 19:22:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > Czy zamierzasz często używać tego komputera poza domem?
    tak. w domu mam stacjonarny komp.

    > Wybacz, ale nowy komputer uwzględniający oglądanie filmów
    > czy granie musi mieć cenę w zakresie 2000-3000 zł.
    nie-no. odpuśćmy sobie granie. Tak poprostu palnąłem, a wszyscy tego sie
    trzymają. na dzień dzisiejszy to ja nawet windowsa nie planuje instalować.
    Do oglądania filmów to chyba 1GHz + gforce6100 wystarczy?
    > I to nie-
    > zależnie od tego, czy stacjonarny, czy przenośny. Jak Cię
    > nie stać, to nie kupuj nowego.
    nie palnuje nowego.

    a za 2000zł?

    ToMasz

  • 13. Data: 2010-08-09 06:31:25
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 08-08-2010 o 11:50:22 qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Za taką kwotę kupisz tylko używany.

    Eee tam ;-)

    http://actiwa.pl/index.php?id=113&zobacz=48

    --
    Brak sygnaturki.

  • 14. Data: 2010-08-09 09:45:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:op.vg5q2nb28woxnu@organ--5...
    > Eee tam ;-)
    >
    > http://actiwa.pl/index.php?id=113&zobacz=48

    Przyjżyj się jego specyfikacji. Wygląda jak laptopy z przed 2 lat:
    Pamięć zainstalowana: 1024 MB DDR2
    Dysk twardy: 160 GB
    Karta graficzna: IntelR GMA X3100M 384 MB
    Karta sieciowa bezprzewodowa: 802.11 b/g

  • 15. Data: 2010-08-09 10:35:42
    Temat: Re: jakiego kupić laptopa i na co się niedac nabrać? [ort]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 11:45:04 +0200, qwerty napisał(a):

    > Przyjżyj się jego specyfikacji. Wygląda jak laptopy z przed 2 lat:
    ^^^^^^^^
    (ciach...)

    Moje oczy...

    [ Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 16. Data: 2010-08-09 13:16:45
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 09-08-2010 o 11:45:04 qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > Dysk twardy: 160 GB
    > Karta graficzna: IntelR GMA X3100M 384 MB
    > Karta sieciowa bezprzewodowa: 802.11 b/g

    No i...?
    Spodziewałeś się za tę cenę jakiejś rakiety?
    Do WWW (nawet z flashem 8-)), pisania, czasem filmów - jak znalazł.
    Sam wątkotwórca stwierdził, że gry raczej sobie odpuści.
    --
    Brak sygnaturki.

  • 17. Data: 2010-08-09 13:37:56
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Mam dość drogi, a zawiasy latają jak żyd po sklepie.
    Mimo reklamacji, z serwisu wróciły w stanie identycznym.
    Matryca była do wymiany (i wymienili).

    A w starszym modelu innej firmy zawiasy trzymają ekran pewnie jak imadło.

    -----

  • 18. Data: 2010-08-15 13:02:35
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 08.08.2010 21:22, ToMasz pisze:
    > nie-no. odpuśćmy sobie granie. Tak poprostu palnąłem, a wszyscy tego sie

    Ale nie można "tak po prostu palnąć", bo akurat to jedno
    zastosowanie bardzo zmienia profil komputera i jego cenę.

    To w końcu chcesz móc grać czy nie?

    > trzymają. na dzień dzisiejszy to ja nawet windowsa nie planuje instalować.
    > Do oglądania filmów to chyba 1GHz + gforce6100 wystarczy?

    Wystarczy nawet zintegrowany Intel, który jest w większości
    komputerów przenośnych.

    > a za 2000zł?

    To już bardziej.

    Obawiam się, że musisz jeszcze raz dokładnie określić wyma-
    gania użytkowe, a na ich podstawie - techniczne.

    Od razu mówię, że przy wysokiej mobilności ekran powinien
    mieć nie więcej niż 13.5" przekątnej, a waga nie powinna
    przekraczać 2.0 - 2.5 kg.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./