  • 1. Data: 2010-08-07 09:31:34
    Temat: systemy zasilajace do drukarek
    Od: teddie <t...@o...pl>

    Mam dwie drukarki atramentowe Epson Stylus Photo PX700W i starego
    Canon IP4300. Szukam do obu dobrego zestawu zasilajacego, ktory
    bylby bezproblemowy w eksploatacji (tusze systemu nie zapychaly dysz
    lub nie dawaly istotnych zmian w odwzorowaniu kolorow) ...
    Na razie znalazlem IRIS system, ale nie wiem czy jest godny
    polecenia...
    http://www.motoallegro.pl/item1161934536_system_iris
    _ciss_dla_epson_p50_px700w_i_in_300ml.html

    Czy sa jeszcze jakies inne systemy ? Czy zawsze trzeba stosowac do
    systemu zasilajacego atramenty pigmentowe jego producenta ? Czy sa
    jacys wiodacy producenci systemow zasilajacych, ktorych tusze ciesza
    oko i nie nastreczaja problemow ?