  • 1. Data: 2011-05-09 09:10:03
    Temat: jakie macie opinie o citroenie C3
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Witam

    Nadal szukam autka dla żony :)

    Tym razem wpadł nam w oko citroen C3. Oglądałem ostatnio pobieżnie
    egzemplarz z roku 2005 po liftingu. Silnik 1,4 75KM z klimatronikiem. Tempomat.
    Ogólnie autko w super stanie. Wnętrze nie zniszczone. Sprowadzone z Włoch.
    Przebieg 98 tys. Sprowadzający przyznał się do pomalowania tylnego zderzaka.
    Szyby wszystkie z jednego rocznika.

    Z minusów to minimalne odstające tylne prawe drzwi górą i dołem.
    Nie wiem czy to się da jakoś wyregulować?
    Silnik minimalnie zapocony pod uszczelką "klawiatury"
    Czy to jest normalne?
    No i według naklejki to jeździł na oleju 20W40. Jaki był oryginalnie
    wlewany olej w cytrynach?

    Na co jeszcze zwrócić uwagę?

    Ryba

  • 2. Data: 2011-05-09 09:28:11
    Temat: Re: jakie macie opinie o citroenie C3
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-09 09:10, Ryba pisze:
> [...]
    > Czy to jest normalne?
    > No i według naklejki to jeździł na oleju 20W40. Jaki był oryginalnie

    Znajomy ma takiego od nowości ale OIDP 1.4HDi (na pewno diesel). Często
    pada dwumasa (ale on jeździ tym dieslem praktycznie na wolnych obrotach)
    i łączniki stabilizatora. Części są tanie a wymiana dwumasy też banalna
    bo podobno znajduje się na kole pasowym a nie zamachowym. Raz też
    naprawiał przewód paliwowy od zbiornika do pompy, była jakaś
    nieszczelność (podobno standardowa usterka)

    Planuje sprzedaż w najbliższym czasie i zakup nowej sandero. Więc jakbyś
    chciał pewne auto, które nigdy nie miało dzwona daj znać. Tylko że diesel.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-05-09 09:32:49
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Znajomy ma takiego od nowości ale OIDP 1.4HDi (na pewno
    > diesel). Często pada dwumasa

    To ile razy mu już padła że "często"?

    > ...a wymiana dwumasy też banalna bo podobno znajduje się
    > na kole pasowym a nie zamachowym.

    Kurcze, to jaki ona ma sens?? Albo to nie żadna dwumasa ;-)

  • 4. Data: 2011-05-09 09:35:27
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > Czy to jest normalne?
    > No i według naklejki to jeździł na oleju 20W40. Jaki był oryginalnie

    Ja kiedyś w firmie jeździłem C3 ale silnik 1,1 z tego co pamiętam.
    Zbierało się ładnie, z większych awarii to padł silnik do wycieraczek
    (pękła w nim ścieżka, trochę rozbierania ale udało się zrobić). A tak to
    autko bezawaryjne, zawsze dowiozło nas do celu. Widoczność do tyłu
    średnia, wnętrze nie niszczyło się. Rocznik auta to coś koło 2003 -
    2004. Spalania nie pamiętam, ale nie było duże. Według mnie całkiem
    przyjemne autko. Sam się rozglądam dla kobietki za c3. Jak auto zadbane,
    nie uderzone mocno to warto brać. Z odstającymi drzwiami to może była
    większa przygoda z tyłu i źle to zostało zrobione.

  • 5. Data: 2011-05-09 09:36:55
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-09 09:32, Robert_J pisze:

    > To ile razy mu już padła że "często"?

    W czasie jakim posiada auto wymienił chyba 4 a auto ma około 7 lat.

    > Kurcze, to jaki ona ma sens?? Albo to nie żadna dwumasa ;-)

    Mnie nie pytaj, twierdzi że to właśnie takie rozwiązanie ma u siebie i
    nazywa się to dwumasa...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2011-05-09 09:38:12
    Temat: Odp: jakie macie opinie o citroenie C3
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    pewne auto, które
    > nigdy nie miało dzwona daj znać. Tylko że diesel.

    Propozycja ciekawa, ale teraz szukamy małej benzyny.
    Martwi mnie ten olej mineralny.
    Zapomniałem napisać ceny. Ten którym się interesuje jest za 18 tys
    Przebieg wydaję się być oryginalny. Ma na tyle jeszcze dwie opony z 2005 roku.
    Już na wykończeniu. Z przodu dwie rocznikowo młodsze chyba 2009 ale też
    raczej "biedne".
    A jakie były rozmiary opon w tych autkach. Ten ma 185/60R15 (chyba niezbyt
    typowe)?

    Ryba

  • 7. Data: 2011-05-09 09:39:31
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 9 May 2011 09:10:03 +0200, "Ryba" <t...@U...onet.pl>
    wrote:

    >egzemplarz z roku 2005 po liftingu. Silnik 1,4 75KM z klimatronikiem. Tempomat.
    /.../
    >Silnik minimalnie zapocony pod uszczelką "klawiatury"
    >Czy to jest normalne?

    IMHO tak. W mojej 306-tce z silnikiem TU3JP (jeśli dobrze pamiętam)
    też to było

    >No i według naklejki to jeździł na oleju 20W40. Jaki był oryginalnie
    >wlewany olej w cytrynach?

    ja lałem od nowości Total 9000 (syntetyk), a potem divinol (nie
    pamiętam numerków, ale też syntetyczny)

  • 8. Data: 2011-05-09 09:40:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-09 09:36, Lewis pisze:

    > W czasie jakim posiada auto wymienił chyba 4 a auto ma około 7 lat.

    > Mnie nie pytaj, twierdzi że to właśnie takie rozwiązanie ma u siebie i
    > nazywa się to dwumasa...

    Tam jest dwumasowe koło pasowe. Ale... 4x w ciągu 7 lat? Coś dużo. U
    mnie jest jeszcze oryginał, pomimo 8 lat i 170kkm przebiegu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2011-05-09 09:41:16
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Tam jest dwumasowe koło pasowe. Ale... 4x w ciągu 7 lat? Coś dużo. U
    > mnie jest jeszcze oryginał, pomimo 8 lat i 170kkm przebiegu.

    Jeździ na wolnych obrotach po mieście, silnik się telepie to i dwumasa
    się sypie...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 10. Data: 2011-05-09 10:10:24
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 09-05-2011 o 09:10:03 Ryba <t...@u...onet.pl> napisał(a):

    > Z minusów to minimalne odstające tylne prawe drzwi górą i dołem.
    > Nie wiem czy to się da jakoś wyregulować?

    Coś pewnie więcej było niż malowany zderzak.

    > Silnik minimalnie zapocony pod uszczelką "klawiatury"
    > Czy to jest normalne?

    Może być normalne (standard, jak np w punto 1.2), ale

    > No i według naklejki to jeździł na oleju 20W40. Jaki był oryginalnie
    > wlewany olej w cytrynach?

    ale mając taki olej to nie jest już aż tak normalne, rozumiem 5W30- 40,
    ale 20W40 to jakiś selektol haha.

    Wlejesz np 10W40 to ci go łyknie pewnie raz dwa, albo zgubi.