    From: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: jakie lacze
    Date: Mon, 19 Jun 2006 13:42:25 +0200

    On Mon, 19 Jun 2006, Piotr Suchowski wrote:

    > Bo sprzet bedzie twoja wlasnoscia, a nie pana kunta-kinte z Kazachstanu?

    i?
    Wolę pana kunta-kinte, bo jak się coś zwali, to on musi naprawić, a nie ja
    jechać za granicę z drugim serwerem, bo diabli wiedzą co się stało. Nie
    wspominając już o czasie reakcji.
    Rozbudowa serwera też nie boli, bo składam zapotrzebowanie i tylko płacę
    więcej za wynajem. Nie muszę się martwić, że mam jakiegoś złoma do
    opchnięcia, który jeszcze się nie zdążył zamortyzować, a jego wartość
    rynkowa już jest nikła.
    No chyba, że masz przyjazne datacenter 'za rogiem' i w szafie poniewierają
    Ci się zapasowe serwery rackowe...

    pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg