  • Data: 2006-06-19 22:58:07
    Temat: Re: jakie lacze
    Od: "totyl" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PioBia" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1150731538.885862.313720@f6g2000cwb.googlegroup
    s.com...
    Witam

    zgłupiałem oglądając ofertę TP S.A. odnośnie Internetu i trochę
    sie zagubiłem. Z wszystkich wypowiedzi wyłania się jednak obraz
    raczej smutny.

    A pytanko z innej beczki: czy skazany jesteś tylko na telekomunę? Może jakaś
    inna firma w Twojej miejscowości wykonuje usługę dostarczania łącza do
    Świata. Chociaż te wszystkie mniejsze firemki są diabła warte: mam bardzo
    złe doświadczenia np. z ProFuturo czy Crowleyem. Przede wszystkim z powodu
    różnic w tym co deklarują a tym co otrzymujesz w rzeczywistości. Ale to
    tylko jest mój bardzo subiektywny punkt widzenia.
    pozdrówko
    totyl