  • Data: 2006-06-19 15:38:58
    Temat: Re: jakie lacze
    Od: "PioBia" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zadając moje pytanie wydawało mi się, że sytuacja na omawianym
    rynku w Polsce jest porównywalna z Niemcami. Tam dostepność szybkich
    łączy jest spora, a ich cena nie powala na kolana. Dlatego zupełnie
    zgłupiałem oglądając ofertę TP S.A. odnośnie Internetu i trochę
    sie zagubiłem. Z wszystkich wypowiedzi wyłania się jednak obraz
    raczej smutny. Wygląda na to, że na prawdę sensownym rozwiązaniem
    jest wykupienie serwera dedykowanego (nie u pana Kunta-Kinte, ale u
    renowowanych firm niemieckich, holenderskich, czy amerykańskich - z
    własnego doświadczenia wiem, ze na solidność Niemców można
    liczyć). Jeszcze raz dziękuję wszystkich za wyjaśnienie mi tych
    zagadnień (i otwarcie mi oczu),

    pozdrawiam

    piotr biały