  • Data: 2006-06-19 20:23:12
    Temat: Re: jakie lacze
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Jun 2006, Przemysław Gubernat wrote:

    > A ja chyba wolę u siebie.

    Jak masz taką możliwość, to zawsze u siebie lepiej:-)
    Ale jak ktoś chce wynosić serwery za granicę i mieć tylko jeden serwer, to
    nawet ociągający się datacenter powinien być szybszy niż organizacja
    zapasowego sprzętu w weekend (zazwyczaj 1U ze względu na koszta
    kolokacji) i jazda kilkaset km.
    A w takiej sytuacji dzierżawa serwera, to całkiem co innego niż miejsce na
    swój. Przy dzierżawie płacisz za sprawny sprzęt. Przy kolokacji płacisz za
    miejsce i media i nikogo na miejscu nie obchodzi czy to co tam masz działa
    czy nie.

    > Właśnie czekam na Pana kunte-kinte-w-pl który podłączał KVM'a przez
    > jakieś 2 tygodnie, na reset czeka się min. 30 minut (abym sam mógł to
    > zrobić to ... w trakcie realizacji), teraz czekam prawie 1,5h na reset
    > serwera..... za ścianę mam bliżej.

    Nie masz tam zarządzania platformą sprzętową? (power, rs-y, konsola,
    wirtualne nośniki). Przecież bez tego już raczej ciężko uświadczyć serwer
    rackowy.

    pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg