  • 51. Data: 2009-08-02 13:09:26
    Temat: Re: jakie korzyoeci z WiFi
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 02 Aug 2009 08:08:02 +0000, Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > I w tej atmosferze sąd daje 2 lata
    > paki :D - byłby w każdym newsie, tvp1 w dzienniku i interwencjach

    Ależ że przepis jest durny jak nie wiem co nie musisz mnie przekonywać.
    Niestety, nasza legislatywa tonie w głupich pomysłach -- nie od dziś.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 52. Data: 2009-08-02 23:09:32
    Temat: Re: jakie korzyoci z WiFi
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Nieaktualne.
    > Art. 267 par. 2 kk.

    Podaj prosze legalnej definicjie "systemu informatycznego", bo sam
    czysty dostep do internetu nie jest dla mnie zadnym system
    informatycznym :)
    A prawnej definicji brak :)

    pozdrawiam, leszek

  • 53. Data: 2009-08-02 23:11:13
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    cpt. Nemo pisze:

    > A czy w mieszkaniach ten WiFi też działa normalnie i żadnego
    abonamentu
    > nie trzeba płacić?

    W wiellu tak, w wielu jeszcze nie - system jest ciagle w budowie i
    rozbudowie. Nie ma zadnych abonamentow.

    pozdrawiam,

  • 54. Data: 2009-08-02 23:18:55
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Moi?
    > A jakiś bardziej rzeczowy argument?
    > Chętnie wysłucham.
    > Zwłaszcza w związku z art.267 §2 KK.

    Alez prosze bardzo.
    To bardzo glupi i nie przemyslany artykul ktorego chyba nie da sie
    zastosowac w praktyce, spartolony jak wiekszosc naszego prawa :)
    Podaj mi prosze legalnea definicjie "systemu informatycznego", prawna
    definicje, bo inna mnie malo interesuje. Dla mnie dostep do internetu
    nie jest dostepem do systemu informatycznego. Prawo nie przewiduje
    takiej definicji, wiec nie da sie nikogo skazac za wyimaginowane
    "przestepstwo", przynajmniej nikogo kto ma jakiego kolwiek prawnika do
    obrony.
    Oczywiscie jesli taka siec wysle cokolwiek do mojego telefonu, niechby
    nawet SSIDa to juz zaatakowala moj "system informatyczny" poprzez
    uzyskanie niechcianego przeze mnie dostepu ?
    Jeszcze sie nie nauczyles ze prawo w Polsce pisza albo polinteligenci
    robiacy zaocznie mature w trakcie poslowania, albo prowokatorzy ktorzy
    robia sobie glupie jaja ze sprawiedliwosci ?

    pozdrawiam, leszek

    pozdrawiam

  • 55. Data: 2009-08-03 05:21:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 03 Aug 2009 01:09:32 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > Podaj prosze legalnej definicjie "systemu informatycznego", bo sam
    > czysty dostep do internetu nie jest dla mnie zadnym system
    > informatycznym A prawnej definicji brak

    Aha, uważasz, że bez legalnej definicji różnych pojęć, nie ma konstrukcji
    przestępstwa? A legalną definicję kradzieży -- znasz?

    System teleinformatyczny jest zdefiniowany w ustawie o świadczeniu usług
    drogą elektroniczną. IMHO wystarczy.

  • 56. Data: 2009-08-03 06:32:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Aug 2009 01:18:55 +0200, cpt. Nemo wrote:
> [...]
    >Podaj mi prosze legalnea definicjie "systemu informatycznego", prawna
    >definicje, bo inna mnie malo interesuje.

    System prawny sie tym nie przejmuje.
    Sa przeciez komentarze, opracowania, opinie, i wieloletnia praktyka w
    skazywaniu pijanych za prowadzenie "pojazdu mechanicznego" po pijaku
    ..

    >Dla mnie dostep do internetu
    >nie jest dostepem do systemu informatycznego.

    Powiadasz ze internet to nie system informatyczny ? Odwazna teza :-)

    >Jeszcze sie nie nauczyles ze prawo w Polsce pisza albo polinteligenci
    >robiacy zaocznie mature w trakcie poslowania, albo prowokatorzy ktorzy
    >robia sobie glupie jaja ze sprawiedliwosci ?

    No i co z tego, skoro wyrok bedzie prawomocny ..

    J.

  • 57. Data: 2009-08-04 20:39:01
    Temat: Re: jakie korzyści z WiFi
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com>
    napisał w wiadomości
    b.com.pl...

    > Jakoś cięko, ja mam obecnie iP i znacznie dłużej trzyma, 2-3 na pewno,
    wiecej
    > nie siedziałem. Dużo zalezy też od softu w aparacie,

    Duzo to zalezy od tego co robisz :)
    Ja moge np. siedziec prawie caly dzien na GG i bateria nie zdechnie,
    szczegolnie jak mam blisko do zrodla WiFi sciemnie obraz itp. ale jak
    tylko zaczne cos porzadnie grzebac, sciagac jakies pliczki, wysylac
    obfitsza korespondencje z pelnym podswietleniem ekranu i dalsza nieco
    odlegloscia od punktu dostepowego to juz nie jest tak rozowo i w
    godzinke potrafi bateria zblizac sie do konca :)

    pozdrawiam,