  • 21. Data: 2013-06-19 22:39:20
    Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2013-06-18 21:53, ToMasz wrote:
> [...]
    > katastrofą jest zatarcie silnika. Tylko że ostatnie lata dowodzą że to
    > mylne przeświadczenie. naprawa turbo ze zmienną geometrią jest droższa
    > niż używany silnik. wymiana sprzęgła z dwumasa i resztą inwertaza jest
    > droższa niż silnik z rozbitka...
    > Poradźcie prosze jakieś auto(kombi) które pali 6 ropy albo 9 gazu i nie
    > kosztuje fortuny?
    > ToMasz
    >
    > Ps oktawia, astra, odpada - za wąska w środku - 3 foteliki się nie
    > mieszczą. w partnerze/berlingo - ok15 cm więcej miejsca! Ale te ostatnie

    Ja moglbym polecic Honde Accord Tourer VII. Benzyna 2.0 155KM. Czy jest
    tanie ... nie wiem, moze w zakupie troche drozsze niz Mondeo, ale moim
    zdaniem warto doplacic. Co do trzech foteli z tylu .. troche bida,
    posiada tylko dwa izofixy, ale wtedy fotele sa blizej srodka i trzeciego
    nie zmiescisz, chyba ze montujesz to na pasy, wtedy wejda trzy .. na
    styk, bo na styk .. ale wejda. Niewygodnie tylko w przypadku awaryjnego,
    szybszego wysiadania z auta (jakies siku, zyganko, itp ;)) bo trzeba sie
    dostac do pasow, a te sa gleboko miedzy sciesnietymi fotelami.
    Ja mam 8latka (2005rok, 220tys przebiegu), odpukac, nic jeszcze w nim
    nie robilem poza typowym serwisem (czy ma to jakies znaczenie, nie wiem,
    ale serwisuje w ASO).

    --
    tyran

  • 22. Data: 2013-06-20 00:52:53
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-06-18 21:53, ToMasz pisze:
> [...]
    > być super dynamiczne, ale musi być oszczędne, i tanie. nie starsze niż
    > 10 lat. Xsara picasso ma jeszcze fajne silniki diesla, ale strasznie
    [ciach]

    Toyota Corolla D-4D 2.0 90KM - ok. 2002 rok.
    Ale jak dbasz - tak masz. ;)
    5/100km oleju na trasie
    7/100km oleju w mieście, dużo w korkach

    A co znaczy oszczędne i tanie w Twoim wydaniu, to tylko Ty wiesz. :)

  • 23. Data: 2013-06-20 02:28:11
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-06-19 18:53, Maciek pisze:
    > Przy instalacji mieszalnikowej jest troche slabszy niz na Pb,

    Trochę to jest słabszy z sekwencyjnym LPG, przy mieszalnikowym to z 2.0
    robi się 1.6.

  • 24. Data: 2013-06-20 09:58:25
    Od: z...@g...com

    W dniu środa, 19 czerwca 2013 15:59:52 UTC+2 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak
    napisał:
> [...]
    DC nie przekracza 10L/100km - jak w zegarku - zaleje 40L i wiem, że 400 km spokojnie
    przejadę.

    > Tylko z tych 400km, 320 będzie na gazie, 80 na benzynie. ;)

    PB latem używam tylko do odpalenia madzi:)

    grzech
    626

  • 25. Data: 2013-06-20 10:31:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Jun 2013 02:28:11 +0200, Excite napisał(a):

    > Trochę to jest słabszy z sekwencyjnym LPG, przy mieszalnikowym to z 2.0
    > robi się 1.6.

    Ja mam 1.8 i na gazie nadal jest to 1.8 ;)
    Moze to kwestia regulacji instalacji - pali mi ok.12-13 l/100, czyli nieco
    powyzej sredniej.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 26. Data: 2013-06-20 10:33:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Jun 2013 00:52:53 +0200, RD napisał(a):

    > A co znaczy oszczędne i tanie w Twoim wydaniu, to tylko Ty wiesz. :)

    Jak masz gwarancje, ze poprzedni wslaciciel dbal o diesla, to mozna smialo
    kupowac...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 27. Data: 2013-06-20 10:52:35
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.06.2013 22:15, Maciek pisze:
    > Gdyby nie ograniczenie wieku, polecalbym Mondeo mk2. Mam od lat i wiem co
    > mowie.
    >
    > - silnik 1.8 ma 115 koni i jest bardzo zwawy w tym samochodzie
    > - dobrze znosi LPG
    > - z instalacja II gen. pali ok. 12 l LPG, z sekwencyjna 10

    ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze
    LPG ustawione średnio w 9 się zamykają LPG.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 28. Data: 2013-06-20 10:56:36
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-06-20 10:33, Maciek pisze:

    > Jak masz gwarancje, ze poprzedni wslaciciel dbal o diesla, to mozna smialo
    > kupowac...

    Dbał, czyli co? Olej wymieniał? ;)

  • 29. Data: 2013-06-20 12:08:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Jun 20, 10:56 am, RD <r...@g...com1> wrote:
    >   Dbał, czyli co? Olej wymieniał? ;)

    Nie pałował na zimnym, nie bał się dociągnąć do czerwonego na ciepłym,
    dawał ostygnąć turbinie, etc. :>

    L.

  • 30. Data: 2013-06-20 13:37:18
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2013-06-20 12:08, Lisciasty pisze:
    > nie bał się dociągnąć do czerwonego na ciepłym

    A to ma jakiś pozytywny wpływ? Serio pytam, bo nie wiem.

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin