  • 41. Data: 2017-05-28 22:55:05
    Temat: Re: jakie dobre wycieraczki online
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    ddddddddddddd <d...@f...pl> wrote:

    > jakie warto kupić wycieraczki (jeśli ma to znaczenie to do Fiata Scudo
    > II) i gdzie je kupować online (nie mam czasu jeździć po sklepach, ale
    > nie chcę też kupić leżących na magazynie 2 lata, bo guma już nie będzie
    > najlepsza)

    Aerotwiny kupuję. Na Allegro (nie mam jednego sprzedającego, jak się
    zużyją to szukam tam gdzie najtaniej i tyle).

    Jak nie będziesz wycierał oblodzonej szyby, to wytrzymają.

    Co do zleżałej gumy, to dobre pytanie, nigdy na to nie zwracałem uwagi
    ale może trzeba.

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 42. Data: 2017-05-28 22:56:09
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Tez wychodze z założenia ze lepiej kupić tansze i wymienić raz do roku.
    > Musze te wypróbować przy okazji :)

    Jak kupiłem tanie to od razu po założeniu smużyły...

  • 43. Data: 2017-05-29 09:13:54
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-05-27 o 22:34, Cavallino pisze:

    > Nie, wiem co kupowałem.
    > I to nie był jeden przypadek, tylko kilka, a może i kilkanaście sztuk.

    Spróbuj tego:
    https://www.youtube.com/watch?v=w4VKkq0W1F0

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 44. Data: 2017-05-29 14:09:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > :-) Moja 2007 Acura - 10-letni piękny "wrak" na przykład...
    >
    > Musze popatrzec na nowe auta tutaj i przyczaję jakie mają wycieraczki...

    OK, wczoraj wieczór widziałem się z koleżanką, która w tym miesiącu
    kupiła nówkę Hondę HR-V i ma pióra wycieraczek które wyglądają
    tak samo jak te moje Aerotwiny w Passacie. Czyli bezszkieletowe :-)
    Ciekawe czy to była dodatkowa opcja w ASO czy fabryczny standard.
    Koleżanka niestety niezbyt kumata w te klocki, nawet była zdziwiona
    gdy zauważyłem że ma różowe klosze od tylnych migaczy (żarówki
    żółte ale klosze zamiast białych lub żółtych ma różowe).

  • 45. Data: 2017-05-29 18:04:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-05-2017 o 18:03, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Piszczy jako nowa?

    Tak, też potrafi.
    Wymiana zazwyczaj załatwia sprawę, ale z tego widać, że mają kiepską
    powtarzalność produkcji.
    I tak bez zmian od 15 lat, kiedy to po poleceniach na grupie pierwszy
    raz ich spróbowałem.

  • 46. Data: 2017-05-29 18:06:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-05-2017 o 09:13, Mirek Ptak pisze:

    > Spróbuj tego:
    > https://www.youtube.com/watch?v=w4VKkq0W1F0

    Za późno, Dustera już nie mam., na razie nie mam też potrzeby kupowania
    wycieraczek.
    Ale gdyby to była wina ramion, to po wymianie sztuki wycieraczki, te
    problemy by nie ustępowały.

  • 47. Data: 2017-05-30 13:03:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > powtarzalność produkcji.
    > I tak bez zmian od 15 lat, kiedy to po poleceniach na grupie pierwszy raz

    Pogubiłem się... od 15 lat kupujesz uparcie wycieraczki, które oceniasz jako
    niedostateczne pod względem jakości??? Czemu sobie robisz krzywdę? :-)

  • 48. Data: 2017-05-30 18:58:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-05-2017 o 13:03, Pszemol pisze:
> [...]
    > jako
    > niedostateczne pod względem jakości??? Czemu sobie robisz krzywdę? :-)

    Oceniam je na 3.
    Kupuję (czasem) bo są lepsze (zazwyczaj) od no-name'ów ale niewiele
    droższe i łatwo dostępne (Auchan).

  • 49. Data: 2017-05-30 20:53:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Oceniam je na 3.
    > Kupuję (czasem) bo są lepsze (zazwyczaj) od no-name'ów ale niewiele
    > droższe i łatwo dostępne (Auchan).

    Tani badziew to nie Twoje słowa? :-D

  • 50. Data: 2017-05-30 22:55:24
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-05-2017 o 20:53, Pszemol pisze:

    > Tani badziew to nie Twoje słowa? :-D

    Coś się kłóci z powyższym?
    Nie pisałem że nie ma bardziej badziewnych.
    Żebyśmy się dobrze rozumieli - z Motgumów zdarzają się też w pełni
    sprawne, wtedy wycierają prawidłowo.