  • 1. Data: 2017-05-25 09:19:56
    Temat: Zaparkować w centrum Warszawy
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    Witajcie,

    Może ktoś wie, gdzie w dniu roboczym można zaparkować przed 11 rano jak
    najbliżej Pałacu Staszica i nie kręcićsię w kółko szukająć bezskutecznie
    wolnego miejsca? Nigdy nie poruszam się po centrum Warszawy samochodem
    bez skrajnej potrzeby, a tu po prostu muszę, to kwestia czasu, potem mam
    lecieć na złamany kark do Lublina. Cena nie gra roli. Na razie nic mnie
    nie przychodzi do głowy oprócz parkingu pod PKiN-em, a to trochę za daleko.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2017-05-25 09:35:18
    Temat: Re: Zaparkować w centrum Warszawy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.05.2017 o 09:19, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > nie przychodzi do głowy oprócz parkingu pod PKiN-em, a to trochę za daleko.

    https://www.google.pl/maps/@52.2382563,21.0195193,3a
    ,75y,249.46h,94.47t/data=!3m7!1e1!3m5!1s0VCw-gVucDHQ
    AnauPJDErw!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid
    %3D0VCw-gVucDHQAnauPJDErw%26output%3Dthumbnail%26cb_
    client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%2
    6h%3D100%26yaw%3D74.039246%26pitch%3D0%26thumbfov%3D
    100!7i13312!8i6656

    Generalnie sto strefa płatnego parkowania, więc bardzo dużych problemów
    nie powinno być.

    Shrek

  • 3. Data: 2017-05-25 09:53:59
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 25 May 2017 09:19:56 +0200
    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Może ktoś wie, gdzie w dniu roboczym można zaparkować przed 11 rano jak
    > najbliżej Pałacu Staszica

    Jak wspomniał Shrek to strefa płatnego parkowania praktycznie w całości, więc może
    być różnie.

    W ramach tej strefy jedyne co mi przychodzi do głowy to Plac Teatralny, może będzie
    miejsce, natomiast jeśli chodzi o wyłączenia tej strefy, to pod Pałacem Prymasowskim,
    od Senatorskiej mają własne "podwórko" z płatnym parkowaniem gdzie mogą być miejsca,
    bo o ile mnie pamięć nie myli mają drożej niż w strefie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 4. Data: 2017-05-25 10:08:05
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.05.2017 09:53, szerszen pisze:

    > Jak wspomniał Shrek to strefa płatnego parkowania praktycznie w całości, więc może
    być różnie.

    W jakim sensie "różnie"? W strefie są wolne miejsca praktycznie zawsze.

    MJ

  • 5. Data: 2017-05-25 10:57:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 25 May 2017 10:08:05 +0200, Michał Jankowski

    > W jakim sensie "różnie"? W strefie są wolne miejsca praktycznie zawsze.

    Nie są zawsze wolne. W lutym próbowałem się zatrzymać w okolicach ul.
    Widok, jeździłem w kółko i dupa. Pojechałem do domu olewając cel (na
    szczęście mogłem). Pod Pajac mi się nie chciało jechać, bo się nie
    przygotowałem na taki spacer w mróz i deszcz ze śniegiem, do tego akurat
    byłem w piknych trzewiczkach.

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2017-05-25 11:39:36
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 25 May 2017 10:08:05 +0200
    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > W jakim sensie "różnie"?

    W takim jak Wujek pyta.

    > W strefie są wolne miejsca praktycznie zawsze.

    Pewnie, gdzieś są, ale niekoniecznie tam gdzie chce i nikt tutaj mu nie zagwarantuje,
    że akurat "tam" będą.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 7. Data: 2017-05-25 11:54:44
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.05.2017 11:39, szerszen pisze:

    > Pewnie, gdzieś są, ale niekoniecznie tam gdzie chce i nikt tutaj mu
    > nie zagwarantuje, że akurat "tam" będą.

    To niech przyjedzie taksówką, jak się boi podejść kilkaset metrów.

    MJ

  • 8. Data: 2017-05-25 11:57:02
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > To niech przyjedzie taksówką, jak się boi podejść kilkaset metrów.

    Nie boję się podejść, boję się nie wyrobić czasowo. Aczkolwiek z
    taksówką to pomysł.

    Piotr

  • 9. Data: 2017-05-25 12:13:29
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.05.2017 11:57, Uncle Pete pisze:

    > Nie boję się podejść, boję się nie wyrobić czasowo. Aczkolwiek z
    > taksówką to pomysł.

    Uważam, że na tym parkingu strzeżonym miejsce będzie. A jak nie, to na
    Kopernika (z przecznicami) musi się coś znaleźć.

    Albo daj sobie ten kwadransik zapasu, albo weź taksówkę...

    MJ

  • 10. Data: 2017-05-25 12:38:31
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-05-25 09:19, Uncle Pete wrote:

> [...]
    > nie przychodzi do głowy oprócz parkingu pod PKiN-em, a to trochę za daleko.

    Jeśli masz potem lecieć do Lublina, a tym bardziej, jeśli będzie to
    już późniejszym popołudniem to proponowałbym rozpatrzenie alternatywy
    w postaci zaparkowania poniżej skarpy i przespacerowania się kawałek.
    Np. gdzieś w rejonie Browarnej/Topieli. Raz, że może być łatwiej znaleźć
    tam miejsce. Dwa, że stamtąd będzie łatwiej wyjechać, bo w szczycie
    z okolic Świętokrzyskiej będzie ciężko wyskoczyć szybko na wylot
    z miasta. Nowy Świat jest zamknięty dla ruchu prywatnego a Tamka
    zamienia się w pełzający parking.

    Z Powiśla łatwiej wyjedziesz gdzieś na Wisłostradę albo na Poniatoszczak
    żeby przedostać się na wylotówkę do DK17.

    --

    memento lorem ipsum