  • Data: 2012-08-09 18:40:19
    Temat: Re: jakie amortyzatory wybrać?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-09 17:51, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Nie ma reguły niestety :-)

    Jest reguła przy założeniach które w tym wątku już podawałem.

    > W cywilnym przeszedłęm już przez 2 komplety
    > B6 i komplet B8 (jednorurowe, wysokociśnieniowe) - sprawa po roku
    > użytkowania wyglądała tak samo - luz na goleniach przednich
    > amortyzatorów a mają one średnicę ~40mm. Podkreślę - samochód cywilny a
    > nie rajdówka.

    B6, czy B8 nie mają parametrów najbliższych oryginałowi i do tego
    o ile mnie pamięć nie myli to B8 jest do obniżonego zawieszenia,
    a jak pojazd był eksploatowany to można się tylko domyślać po
    Twoich opowieściach np. o badaniu "balansu". Jak się bawię
    w niestandardowe wyposażenie/przeróbki to nie narzekam później,
    że coś nie wytrzymało. Co innego w samochodzie cywilnym, który
    jest w "standardzie" oraz eksploatowany normalnie.