  • 1. Data: 2011-06-15 05:48:10
    Temat: jakie akumulatorki
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    potrzebuje aku do komunikacji 2ch urzadzen przez bluetooth ( zasilanie
    bluetooth'a )

    sanyo eneloop 2000mah niesprawdzily sie

  • 2. Data: 2011-06-15 06:44:45
    Temat: Re: jakie akumulatorki
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > potrzebuje aku do komunikacji 2ch urzadzen przez bluetooth ( zasilanie
    > bluetooth'a )
    >
    > sanyo eneloop 2000mah niesprawdzily sie

    W jakim sensie się nie sprawdziły?
    Generalnie jeśli jest możliwość to najlepsze by były jakieś li-ion, ale to jest
    wyższe napięcie.
    EM

  • 3. Data: 2011-06-15 08:53:14
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    szybko padaja
    chyba wieksza pojemnosc potrzbuje niz 2000mah

  • 4. Data: 2011-06-15 10:30:59
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 15 Jun 2011 07:48:10 +0200, "yoytek" <y...@o...pl> wrote:

    >potrzebuje aku do komunikacji 2ch urzadzen przez bluetooth ( zasilanie
    >bluetooth'a )
    >
    >sanyo eneloop 2000mah niesprawdzily sie

    no to moze Sanyo 2700 mAh (maja wieksza pojemnosc, ale wieksze
    samorozladowanie i chyba wieksza opornosc wew (np. ladowanie lampy
    blyskowej), wiec jak w krotszym czasie (kilka dni) potrzebujesz pradu,
    to moze beda lepsze).

    No bo jak nie Sanyou to co?

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-06-16 03:41:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jun 2011 10:53:14 +0200, yoytek wrote:
    >chyba wieksza pojemnosc potrzbuje niz 2000mah

    dwa razy wiecej i polaczyc rownolegle ?

    Sam BT raczej niewiele bierze, a znow duzo wiekszych pojemnosci nie
    ma.

    J.

  • 6. Data: 2011-06-16 09:04:03
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-06-15 10:53 yoytek napisał(a):

    > szybko padaja
    > chyba wieksza pojemnosc potrzbuje niz 2000mah

    No to może akumulator żelowy? Kilka-kilkanaście Ah przy 6V wystarczy?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2011-06-18 09:09:00
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > potrzebuje aku do komunikacji 2ch urzadzen przez bluetooth ( zasilanie
    > bluetooth'a )
    > sanyo eneloop 2000mah niesprawdzily sie

    a Varta Silver 75Ah/12V ?

    --