  • 1. Data: 2010-02-24 08:41:41
    Temat: jaki tuner do TNK
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

    Stało się. Na balkonie pojawiła sie antena z cyfry - najniższy pakiet. Jak
    to powiedział przy podpisywaniu umowy przedstawiciel:
    "to teraz jest Pan nasz"
    A że dom dwurodziny, konwerter ma 2 wyjścia, realnie z ziemi da sie odebrać
    tylko TVP1 i TVP2 rozwazam opcje TNK dla starszej części rodu.
    Ma być tanio i wgodnie.
    Wolałbym kupić coś nie przywiązane do platformy.

    I tak mi na allegro wyskoczyła opcja FERGUSON AF 7318 UCI
    Ewentualnie 100 zł wiecej nowy OPTICUM 7300 PVR firmowany przez TNK - z tym
    że temu chyba trzeba wymienić soft, jeśli by sie chciało odbierać inne .

    A może coś innego?

    pitpull

  • 2. Data: 2010-02-24 08:56:08
    Temat: Re: jaki tuner do TNK
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    pitpull pisze:
> [...]
    > Ma być tanio i wgodnie.
    > Wolałbym kupić coś nie przywiązane do platformy.
    >
    > I tak mi na allegro wyskoczyła opcja FERGUSON AF 7318 UCI

    to stary dekoder, ale się nada

    > Ewentualnie 100 zł wiecej nowy OPTICUM 7300 PVR firmowany przez TNK - z
    > tym że temu chyba trzeba wymienić soft, jeśli by sie chciało odbierać
    > inne .

    firmowany przez tnk był opticum x10, nie zauważyłem u nich 7300.
    za 7300v ucx2 płaciłem 240 ostatnio i pod tnk nie trzeba zmieniać
    softu, gdyż ma wbudowany moduł conax. zmieniałem na alternatywny
    jak szykowałem go do obioru cyfry.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2010-02-24 09:26:30
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

> [...]
    > za 7300v ucx2 płaciłem 240 ostatnio i pod tnk nie trzeba zmieniać
    > softu, gdyż ma wbudowany moduł conax. zmieniałem na alternatywny

    Na allegro spotkałem takie cuś

    http://allegro.pl/item933722248_tuner_opticum_7300_c
    i2cx_vfd_plus_karta_tnk_zestaw.html

    Do tego da sie podłączyć dysk po USB ?

    Z innej beczki

    Strong z cyfry+ nie obsłuży TNK? - podmiana nie wchodzi w rachube?
    Idąc do "salonu" byłem nastawiony na pace, ale gościu naciągnął mnie na
    stronga - mówi że teraz jest nowszy model nie wiesza sie - no faktycznie
    działa, nie zauwazyłem problemów - no moża niebieskim cieniem szczególnie
    widowcznym na białych tłach.
    Stwierdziłem, że 50zł nie pieniądze - a powinno prosto zadziałac skoro
    prekonfigurowane przez cyfre jest. No i faktycznie - ruszyło praktycznie od
    kopa.
    Czekam co bedzie jak wiać zacznie - antene wziąłem HD - może nie odleci z
    balkonu....

    pitpull

  • 4. Data: 2010-02-24 09:47:36
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    pitpull pisze:

    > Na allegro spotkałem takie cuś
    >
    > http://allegro.pl/item933722248_tuner_opticum_7300_c
    i2cx_vfd_plus_karta_tnk_zestaw.html

    dekoder spoko, działa nagrywanie na usb (pen lub dysk) i jest
    oprogramowanie producenta do konwersji na mpg

    > Do tego da sie podłączyć dysk po USB ?

    tak

    > Z innej beczki
    >
    > Strong z cyfry+ nie obsłuży TNK?

    nie, tylko seca

    > podmiana nie wchodzi w rachube?

    nie rozumiem o jaką podmianę chodzi

  • 5. Data: 2010-02-24 10:02:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > nie rozumiem o jaką podmianę chodzi

    Softu może?

  • 6. Data: 2010-02-24 10:11:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Softu może?

    jeżeli tak to na nie jeszcze nie widziałem. poza tym one nie mają
    wyprowadzonych złącz rs232

  • 7. Data: 2010-02-24 10:20:14
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 24 Feb 2010 09:41:41 +0100, "pitpull" <p...@b...com.pl>
    wrote:

> [...]
    >A że dom dwurodziny, konwerter ma 2 wyjścia, realnie z ziemi da sie odebrać
    >tylko TVP1 i TVP2 rozwazam opcje TNK dla starszej części rodu.

    no to moze zamiast TNK to kup sobie spliter do cyfry i starsza czesc
    rodu, bedzie miala to samo co mlodsza czesc rodu!

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2010-02-24 12:25:58
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > no to moze zamiast TNK to kup sobie spliter do cyfry i starsza czesc
    > rodu, bedzie miala to samo co mlodsza czesc rodu!

    nie bardzo opłaca się chyba kupować spliter do abonamentu za 14 zł .....
    Poza tym TNK oferuje kanały których nie ma w powitalnej cyfrze - Discovery,
    Disney Channel, TVN Turbo.
    Tylko nie wiem czy nie trzeba będzie starszej gałęzi blokady rodzicielskiej
    na TVN Turbo założyć ......

    pitpull

  • 9. Data: 2010-02-24 12:29:31
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

    > jeżeli tak to na nie jeszcze nie widziałem. poza tym one nie mają
    > wyprowadzonych złącz rs232

    Chodzi o podmianę, żeby starszej gałęzi dac stronga i na nim TNK a sobie
    ferdka.
    Tak się zapewne nie da i jesli się ferdek spodoba trzeba bedzie sobie kupić
    drugiego a stronga do szafy wrzucić.
    Zresztą słyszałem, że strongi dzialają zwykle 1 miesiąc ;)

    pitpull

  • 10. Data: 2010-02-24 12:32:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    pitpull pisze:
> [...]
    > Tak się zapewne nie da i jesli się ferdek spodoba trzeba bedzie sobie
    > kupić drugiego a stronga do szafy wrzucić.

    pewnie tak ;-)

    > Zresztą słyszałem, że strongi dzialają zwykle 1 miesiąc ;)

    chyba trochę dłużej...
    wg pace lepszy.
    z tego co piszesz masz pakiet powitalny, więc nie wiem czy dla siebie
    nie lepiej wziąć tnk, jest więcej kanałów