  • 11. Data: 2010-02-24 12:40:53
    Temat: Re: jaki tuner do TNK
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pitpull" <p...@b...com.pl> napisał w wiadomości
    news:hm362b$u2$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > nie bardzo opłaca się chyba kupować spliter do abonamentu za 14 zł .....
    > Poza tym TNK oferuje kanały których nie ma w powitalnej cyfrze -
    > Discovery, Disney Channel, TVN Turbo.

    No to zmienić abo w Cyfrze - będzie więcej na OBU dekoderach.
    A cena wyjdzie pewnie niższa niż Cyfra+TnK.

  • 12. Data: 2010-02-24 13:10:05
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    pawell32 pisze:

    > pewnie tak ;-)

    > chyba trochę dłużej...
    > wg pace lepszy.
    > z tego co piszesz masz pakiet powitalny, więc nie wiem czy dla siebie
    > nie lepiej wziąć tnk, jest więcej kanałów

    Mogles wziac karte ze spliterem i drugi tuner od cyfry, placisz wtedy
    tylko jeden abo i dostajesz do drugiego tunera 2 karte.

  • 13. Data: 2010-02-24 13:14:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "wirefree" <m...@m...pl> napisał w wiadomości news:

    > Mogles wziac karte ze spliterem i drugi tuner od cyfry, placisz wtedy
    > tylko jeden abo i dostajesz do drugiego tunera 2 karte.

    Mówisz o Multiroom?
    A cena tego rozwiązania, o ile przy pakiecie startowym jest w ogóle
    możliwość wzięcia tej usługi.

  • 14. Data: 2010-02-24 13:27:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Mogles wziac karte ze spliterem i drugi tuner od cyfry, placisz wtedy
    > tylko jeden abo i dostajesz do drugiego tunera 2 karte.

    wszystko zależy od tego co chce oglądać.
    dla kilku podstawowych nie opłaca się brać cyfry i jeszcze
    spliter, lepiej wychodzi tnk nawet x2.
    ale z kolei jak zależy na wybranych kanałach cp. któryś c+,
    to i tak ich nie ma za 14 zł.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 15. Data: 2010-02-24 15:49:38
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    > Użytkownik "pitpull" <p...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > No to zmienić abo w Cyfrze - będzie więcej na OBU dekoderach.
    > A cena wyjdzie pewnie niższa niż Cyfra+TnK.

    Nie wyjdzie.
    Discovery/tvn turbo jest w pakiecie podstawowym za 42,90, a disney channel
    dopiero w komfortowym za 63.90.
    Mówie oczywiście o cenach bez promocji.
    Pakiet powitalny cyfry i tnk to ok 30zl /mc (też bez promocji).
    To już prędzej za rok z cyfry zrezygnuje i 2x TNK wezme.
    Jakby mi działały kanały naziemne to bym nawet nie spojrzał na satelite.

    pitpull

  • 16. Data: 2010-02-24 17:59:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pitpull" <p...@p...com> napisał w wiadomości news:

    > Discovery/tvn turbo jest w pakiecie podstawowym za 42,90, a disney channel
    > dopiero w komfortowym za 63.90.
    > Mówie oczywiście o cenach bez promocji.

    Czyli realnie o połowę taniej.
    I o tym mówiłem.

    > Pakiet powitalny cyfry i tnk to ok 30zl /mc (też bez promocji).
    > To już prędzej za rok z cyfry zrezygnuje i 2x TNK wezme.

    Trzeba było tak od razu.
    A co spowodowało że wziąłeś teraz Cyfre, skoro nic nie wskazuje abyś miał
    takie potrzeby?
    Koszt tunera raczej nie, zawartość pakietu nie, więc co?
    Nieprzemyślana decyzja?

    > Jakby mi działały kanały naziemne to bym nawet nie spojrzał na satelite.

    A gdzie mieszkasz?

  • 17. Data: 2010-02-24 19:04:03
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    > Czyli realnie o połowę taniej.

    Co znaczy realnie o połowę taniej?

> [...]
    > takie potrzeby?
    > Koszt tunera raczej nie, zawartość pakietu nie, więc co?

    mini mini ;D

    Jak już zdecydowałem brać satelite to koniecznie z mini mini :D

    A mieszkam pod Krakowem.
    Niestety od chorągwicy dzieli mnie góra, Dlatego TVP1 i TVP2 "łapie" z
    Rabki - jakość całkiem znośna, choć odległość pewnie 3x większa niż
    Chorągwica. Niestety nie nadają (albo z niewystarczającą mocą) reszty.
    Z Chorągwicy jako tako odbierałem chyba znośnie TVP2. TVP1 już niestety nie,
    Ale antene i tam mam wycelowaną bo łapie stamtąd resztki TVP3(info) na
    którym zależy mamie i resztki Polsatu.

    Czyli 2 anteny kierunkowe dość spore z wzmacniaczami w puszkach jedna na
    rabke (do kan.40) druga na chorągwice (powyżej 40) zwrotnica no i mam 4
    kanały z czego 2 nadające się do oglądania.

    Już tu kiedyś oferowałem 500 zł za zrobienie instalacji łapiącej kanały
    naziemne, ale nikt się nie zgłosił ;)

    Boję się co będzie w 2013 roku. Z tego co doczytałem moce DVB będą 10x
    mniejsze niż obecne. To o Rabce chyba bede mógł zapomnieć :(

    pozdrawiam

    pitpull

  • 18. Data: 2010-02-24 20:39:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Co znaczy realnie o połowę taniej?

    Realnie, to znaczy w promocji.
    Zwłaszcza jak się weźmie gdy akurat jest sensowna.

    > Boję się co będzie w 2013 roku. Z tego co doczytałem moce DVB będą 10x
    > mniejsze niż obecne. To o Rabce chyba bede mógł zapomnieć :(

    Nie sądzę.
    U mnie TVP 1 i 2 w analogu są kiepskie, TVP3 i Polsat niezły, za to DVB-T
    chodzi bez zarzutu z tej samej anteny.

  • 19. Data: 2010-03-01 13:08:30
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Realnie, to znaczy w promocji.
    > Zwłaszcza jak się weźmie gdy akurat jest sensowna.

    Zobaczymy co będzie na koniec marca, właśnie wypowiedziałem jedną z umów C+.