  • 21. Data: 2012-01-08 17:00:39
    Temat: Re: jaki tuner DVB-T na USB/PCI
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:4f09c2e0$0$2296$c3e8da3$460562f1@news.astraweb.
    com...

    > To co piszesz jest w kontrze z tym co napisał np. marfi. Czyli sprawa

    Nie ma czegoś takiego jak "egzotyczny standard" - jeżeli będziesz mógł
    oglądać na komputerze to będziesz mógł zapisać.
    Co najwyżej program może być kodowany ale nie wiem czy i kiedy znajdzie
    się w Polsce nadawca naziemnej TV, który wyposaży odbiorców w tunery i każe
    im płacić za dostęp do reklam :). Takie plany miała niegdyś TVP ale na
    planach się skończyło.

    --
    marfi

  • 22. Data: 2012-01-08 18:48:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup
    straweb.com...

    > Jakiego tunera używasz?

    To nie ma znaczenia, ale mam następujące odbiorniki:
    Samsung LE32B530
    Signal HD-507
    Not Only Tv LV5T Deluxe
    Not Only Tv LV5T Qube.

  • 23. Data: 2012-01-08 18:50:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > O ile wiem, producenci robią wszystko co w ich mocy, aby nic co jest lepszej
    > jakośći niż PAL nie nadawało się do kopiowania i udostępniania prze net.

    Producenci czego? Oprogramowania? Tunerów?

> [...]
    > zapis dowolnych sygnałów złapanych z anteny tylko w formacie DVD (pal)
    > Poproś o wyjaśnienia sprzedawce, ale nie sądze żeby wiedział co sprzedaje

    Można nagrywać nawet za pomocą VLC, więc coś kręcisz.

  • 24. Data: 2012-01-08 18:53:17
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    qwerty wrote:

    > To nie ma znaczenia, ale mam następujące odbiorniki:
    > Samsung LE32B530
    > Signal HD-507
    > Not Only Tv LV5T Deluxe
    > Not Only Tv LV5T Qube.

    Dzięki za odpowiedź. Pytanie rozstrzygające :) Czy używając tych modeli
    LV5T nie masz problemów ze zgrywaniem w rozdzielczościach 720, 1080?
    Który z ww. polecałbyś w kategorii możliwości/cena?

    Krystian

  • 25. Data: 2012-01-08 19:00:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup
    straweb.com...
    > Dzięki za odpowiedź. Pytanie rozstrzygające :) Czy używając tych modeli LV5T
    > nie masz problemów ze zgrywaniem w rozdzielczościach 720, 1080? Który z ww.
    > polecałbyś w kategorii możliwości/cena?

    Jeszcze nie jestem w zasięgu hd. Nie mam najmniejszego problemu ze zgrywaniem -
    do tego używam TotalMedia, a jak potrzebuje zgrać na raz 8 kanałów to używam
    VLC. Skoro mogę zgrywać kilkanaście kanałów na raz to co to za problem nagrać
    hd? Nie jest kodowany sygnał, więc nie łamiesz prawa. :)
    Deluxe obsługuje radio FM i Dab(+), a Qube jest bardziej czuły (IT9135).

  • 26. Data: 2012-01-09 20:07:26
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "marfi"

    > Nagranie z TV cyfrowej na dysku ma rozdzielczość taką samą jak oryginał
    > odebrany z eteru.

    Zgadza się. A konkretnie póki co jest to jakość gówniana, porównywalna z
    15-ą kopią VHS. Jak to ma być postęp to ja dziekuję. Mam tylko nadzieję, że
    w moim regionie jest to edmisja testowa, bo jak miało być tak "na zawsze",
    to byłby to krok w tył.

    Remek

  • 27. Data: 2012-01-10 13:09:58
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Krystek <k...@u...pl> Odpowiedz na
    com:

    > Czy w takim razie dobrze rozumiem, że gdy wdrożą standard 1080i to ww.
    > tuner nie będzie "sam z siebie" stwarzał problemów w zgrywaniu z taką
    > rozdzielczością?

    Tunery nie nagrywają progamu tv, ani rozdzielczości. One tylko zapisują
    cyfrowy strumień jaki jest nadawany. A co w tym strumieniu siedzi to bez
    znaczenia.
    Bo to tak jak byś podłączył do komputera pendrajw na którym masz jakieś
    filmy. Niezaleznie w jakim formacie i rozdzielczości będę te filmy, komputer
    zgra ci je na dysk.
    DVB transmituje tylko sygnał czyli jest takim pendrajwem.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 28. Data: 2012-01-10 13:59:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Remek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > w moim regionie jest to edmisja testowa, bo jak miało być tak "na zawsze",

    To chyba masz coś nie tak z odbiornikiem. U mnie wygląda ok. Nie martw się - już
    w tym roku zaczną wyłączać analog.