  • 21. Data: 2011-06-12 21:49:06
    Temat: Re: jaki telefon do 500 zl ?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Mateusz wrote:

    > Mam dwie e52, jedyne co, to sa delikatniejsze od e51 przez to
    > ze plaskie bardziej i mniej oble. Jednej sie zdarzaly raz na
    > 2-3 miesiace samoistny reset. Ale nowy firmware juz mam wiec
    > moze i ten problem zniknal.

    Sugeruje granie w totka, masz spore szczęście
    Znane są przypadki *wielokrotnych* kursów E52
    do serwisu, bez pozytywnego skutku w postaci
    usunięcia wad(y) sprzętowej.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 22. Data: 2011-06-12 22:27:23
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Maciej 'AbrahaM' Piotrowski napisał:

    > Sugeruje granie w totka, masz spore szczęście
    > Znane są przypadki *wielokrotnych* kursów E52
    > do serwisu, bez pozytywnego skutku w postaci
    > usunięcia wad(y) sprzętowej.

    Slyszalem o tym. Moze mam szczescie. A moze farta, bo obydwie sa "za
    zlotowke". :)

  • 23. Data: 2011-06-13 06:00:36
    Od: owp <o...@g...pl>

    > To dotyczy 5-6 letniej konstrukcji (E50). 3+ letnie E51
    > też jest niezłe. Posłuchaj opinii sobie o nowej E52 ;-)
    > to się zdziwisz..

    Najśmieszniejsze jest, że póki telefon jest względnie nowy ludzi
    wieszają na nim psy, a potem dziwnie staje się świetny. E50 był wolny
    jak diabli i zawieszał się, E51 była określana jako bardzo awaryjna
    (pełno skarg, że lądowała w serwisie niedługo po zakupie). Teraz E52 to
    już całkiem shit. No ale za 3 lata okaże się, że e55 to gówno, a
    ostatnia dobra Nokia to E52 :-)

  • 24. Data: 2011-06-13 06:37:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Jun 2011 08:00:36 +0200, owp wrote:
> [...]
    >(pełno skarg, że lądowała w serwisie niedługo po zakupie). Teraz E52 to
    >już całkiem shit. No ale za 3 lata okaże się, że e55 to gówno, a

    po trzecim upgrade software jest lepszy, a moze i technolodzy ucza sie
    jak parametry przy produkcji hardware trzymac.

    J.

  • 25. Data: 2011-06-13 08:55:49
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > po trzecim upgrade software jest lepszy, a moze i technolodzy ucza sie
    > jak parametry przy produkcji hardware trzymac.

    Pewnie tak. Jak maja cofke xx % z serii bo costansiepsuje to wymieniaja
    w nowej serii produkcyjnej ten element na mniej wadliwy.

    e50, e51, e52 - zlego slowa nie moge o tych telefonach powiedziec. No
    jedyne, ze wolalbym, zeby e52 miala ksztalt blizszy e51 - troche za
    plaska jest i za kanciasta jak dla mnie ale juz sie przyzyczailem :)

  • 26. Data: 2011-06-13 13:42:05
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-06-10 09:18, Pan Piskorz pisze:

    > Co takiego?
    > P.

    Niezawodność wysokiej ceny IMO :)

  • 27. Data: 2011-06-13 17:54:45
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-06-13 08:00, owp pisze:
    > póki telefon jest względnie nowy ludzi wieszają na nim psy, a potem
    > dziwnie staje się świetny

    Podobnie jak w przypadku 6310i.
    Finezja tego sprzętu odpowiada finezji technicznej młotka.
    Od wcześniejszego o kilka lat 6210 różniła się głownie białym, modnym
    wówczas, podświetleniem.
    Nikt nie wie czemu, ale nazywa toto "legendarna".
    Gdy wówczas istniały już na rynku naprawdę fajne telefony, które łączyły
    się z netem, odbierały maile, podłączone do komputera działały jako
    modem łącząc się po GPRS.

    P.