  • 11. Data: 2012-04-24 13:20:00
    Temat: Re: jaki tablet (system) + lokalna kopia danych
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 13:10:05 +0200, Chris napisał(a):

    > To teraz weż od kogoś pożycz coś z googlem/androidem wejdź w zakłądkę
    > kontakty i masz opcję wyślij na kartę SD i masz po problemie bo podpinając
    > tel do komutera masz zapisane kontakty. Jest też inny sposób np. poprzez

    to wy tam w Action nie odrózniacie synchronizacji od backupu? To jak wy tam
    biedaki sprzedajecie rzeczy do tego i tego?

    > Exchange ActiveSync gdzie możesz sobie synchronizować

    tak, świetny pomysł - postaw sobie serwer Exchange, żeby Chris mógł mieć
    rację, nawet jak jej nie ma.

    > Pocztę/Kontakty/Kalendarz/Zadania chyba o to chodzi ... nic nie trzeba
    > hackować tylko ruszyć głową.

    A już miałem nadzieję, że starczy ci cohones do przyznania się do błędu.
    Ale jestem naiwny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 12. Data: 2012-04-24 13:33:09
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > to wy tam w Action nie odrózniacie synchronizacji od backupu? To jak wy
    > tam biedaki sprzedajecie rzeczy do tego i tego?

    Mając wszystko w pliku jest to forma backupu ale co ty tam wiesz ....

    > tak, świetny pomysł - postaw sobie serwer Exchange, żeby Chris mógł mieć
    > rację, nawet jak jej nie ma.

    A gdzieś było napisane jaka ma być forma ?? czytać nie potrafisz jak widzę

    > A już miałem nadzieję, że starczy ci cohones do przyznania się do błędu.
    > Ale jestem naiwny.

    No warto żebyś przyznał się że nie masz racji ... ale trudnio szkoda
    klawiatury na trola takiego jak ty więc witaj w KF-ie ... papa

  • 13. Data: 2012-04-24 13:48:54
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-24, o godz. 13:10:05
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

> [...]
    > synchronizować Pocztę/Kontakty/Kalendarz/Zadania chyba o to
    > chodzi ... nic nie trzeba hackować tylko ruszyć głową.

    Tu nie do końca. Nie każde urządzenie z Androidem ma obsługę Exchange o
    czym dość boleśnie przekonało się paru moich userów. I nie zależy to od
    wersji systemu czy producenta a raczej od konkretnego modelu urządzenia.

    Zdrówko

  • 14. Data: 2012-04-24 13:51:53
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 13:48:54 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Tu nie do końca. Nie każde urządzenie z Androidem ma obsługę Exchange o
    > czym dość boleśnie przekonało się paru moich userów. I nie zależy to od
    > wersji systemu czy producenta a raczej od konkretnego modelu urządzenia.

    Starsze wersje systemu oraz zazwyczaj modele "by Google"
    W tabletach to już kompletna ruletka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 15. Data: 2012-04-24 13:57:58
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Tu nie do końca. Nie każde urządzenie z Androidem ma obsługę Exchange o
    > czym dość boleśnie przekonało się paru moich userów. I nie zależy to od
    > wersji systemu czy producenta a raczej od konkretnego modelu urządzenia.

    Jeśli tak to sorry, z tymi urządzeniami co miałem do czynienia nie było
    problemu.

    Najprostrzym sposobem jest @gmail i potem zgranie tego lokalnie na dysk,
    zależy jaki typ backupu ktoś chce robić ..

  • 16. Data: 2012-04-24 14:11:12
    Od: kompek <k...@s...pl>

> [...]
    >
    > Najprostrzym sposobem jest @gmail i potem zgranie tego lokalnie na dysk,
    > zależy jaki typ backupu ktoś chce robić ..

    myslalem o troche innym backupie - nie chodzi o zapis samych kontaktow
    czy smsow, ale wszystkiego co jest na tablecie - np. pozniej kiedy
    kupuje drugie urzadzenie, odtwarzam backup i mam wszystko tak jak na
    oryginale (np. w razie zgubienia urzadzenia, uszkodzenia itd.)

    stary palm os cos takiego wlasnie zapewnial i robil to lokalnie (jakos
    przechowywanie tego w chmurze do mnie nie przemawia)

  • 17. Data: 2012-04-24 14:15:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 14:11:12 +0200, kompek napisał(a):

> [...]
    > kupuje drugie urzadzenie, odtwarzam backup i mam wszystko tak jak na
    > oryginale (np. w razie zgubienia urzadzenia, uszkodzenia itd.)

    Dokładnie coś takiego robi iOS.
    Android sam z siebie tego nie robi, ale uzyskasz to przy pomocy
    oprogramowania z Marketu (Play... tfu, co za durna nazwa).
    Przy czym łatwo uzyskasz backup na kartę pamięci (jeżeli urządzenie akurat
    przypadkowo ją ma) albo w chmurze, do lokalnego peceta musisz jeszcze
    porzeźbić, żeby się:
    a. karta/pamięć storage automatycznie przełączała w tryb USB storage
    (ustawienie w opcjach)
    b. pecet automatycznie synchronizował folder z USB storage (z urządzenia)
    do siebie. Ustawienie folderu aktówka być może pomoże, choć bywa
    chimeryczne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

  • 18. Data: 2012-04-24 14:30:38
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kompek nabazgrał(a):

> [...]
    > stary palm os cos takiego wlasnie zapewnial i robil to lokalnie (jakos
    > przechowywanie tego w chmurze do mnie nie przemawia)

    MyBackup PRO chyba będzie najlepszy (cena ok 15-20 zł o ile pamiętam)

    Co do innych to wystarczy w Google Play (market) wpisać backup i będziesz
    miał tonę softu do wyboru.

  • 19. Data: 2012-04-24 14:35:05
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-24, o godz. 12:51:53
    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(a):

    > Starsze wersje systemu oraz zazwyczaj modele "by Google"

    @ egzemplarze HTC Wildfire z 2.2 od dwóch różnych krajowych operatorów.
    jeden miała obsługę Exchange a drugi nie. ZTCP wykastrowany był chyba z
    Orange ale głowy nie dam.

    Zdrówko

  • 20. Data: 2012-04-24 16:46:04
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-24 14:30, Chris pisze:
    > kompek nabazgrał(a):

    > MyBackup PRO chyba będzie najlepszy (cena ok 15-20 zł o ile pamiętam)

    dokladnie i to polecilem w pierwszej odpowiedzi.
    Wole nawet MyBackupPro od TitaniumBackup (ktorego uzywalem wczesniej ale
    wymagal roota, MyBackup nie wymaga).

    U mnie MyBackupPro dziala i na tablecie i na telefonie.
    Synchronizacja backupu (same ustawienia i kontakty, osobno programy)
    zarowno na serwerze firmy jak i lokalnie na karte SD.

    Backup mozna ustawic przez scheduler z opcja, co ma sie backupowac oraz
    --
    pozdr
    Adam (AL)