  • 11. Data: 2012-11-02 04:33:32
    Temat: Re: jaki tablet kupić za około 700 zł?
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    pl wrote in <news:k6ub1f$ku7$1@speranza.aioe.org>
    > Czy masz może na myśli Samsung Galaxy Tab 2 P3110 8GB (GT-P3110)?

    Przepraszam, dopiero teraz zauwazylem, ze Galaxy Tab 2 wystepuje w kilku
    wersjach i w tych najtanszych nie posiada modemu 3G :(

    > Modecom FreeTab 9702 IPS X2

    Ciekawy. Aluminiowa obudowa z ekranem IPS (konkurencja dla Retiny).

    > To mówisz w sensie zewnętrznego modemu

    W sensie wbudowanego. Zastanawiajace jest to, ze wiekszosc tabletow nie
    posiada nawet odbiornika GPS.

    > jaki system operacyjny bezproblemowo rozpozna i automatycznie skonfiguruje?

    Watek "Modem Huawei E173u-2" z 1 liściopada 2012:
    http://groups.google.com/forum/?fromgroups=#!topic/p
    l.misc.telefonia.gsm/sCAZTWbL9rA

    ToMasz wrote in <news:5092ebf8$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>

    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 12. Data: 2012-11-03 00:05:46
    Od: pl <p...@...pl>

    On 11/02/12 03:03, Maciej Bebenek wrote:

    > Chwilę trzeba poczekać. Premiera nowych będzie 13 listopada.

    Słuchaj, a czy to dotyczy *wszystkich* modeli? Tzn., że ta premiera
    wpłynie na obniżenie cen wszystkich marek/modeli?

    Jeżeli tak to rzeczywiście głupotą byłoby się pospieszyć...

  • 13. Data: 2012-11-03 00:33:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "pl" <p...@...pl>

    > Hm, wiesz fajnie byłoby z 3G lecz tylko wtedy kiedy podroży to
    > urządzenie o makismum 100 zł...

    Chciałem zwrócić uwagę, że to grupa gsm

    > Ale jeżeli spokojnie porty USB akceptują zewnętrzny modem USB to
    > ważniejsze byłyby inne cechy jak np. jakość *obrazu* (szczególnie kąty
    > widzenia) czy inne parametry wyraźnie zwiększające komfort korzystania.
    >
    > Wszak wlalają mi sie po kątach już 3 modemy USB po różnych promocjach...

    Eeee, to bez sensu. W ostateczności jedynie. Już prędzej czerpanie z komórki
    po BT

  • 14. Data: 2012-11-03 00:35:23
    Od: pl <p...@...pl>

    On 11/02/12 04:33, astro wrote:
    > pl wrote in <news:k6ub1f$ku7$1@speranza.aioe.org>
    >
    > Przepraszam, dopiero teraz zauwazylem, ze Galaxy Tab 2 wystepuje w kilku
    > wersjach i w tych najtanszych nie posiada modemu 3G :(

    Tak jak już napisałem mam 3 modemy USB po różnych promocjach i po co mi
    jeszcze jeden wewnętrzny?
    Ten model Samsung Galaxy Tab2 ma 7' i to jest dla mnie największy
    problem. Przydałby się jednak 10' bo wtedy wniósłby jakąś wartość dodaną
    w stosunku do mojego już posiadanego smartfona z ekranem 4.3'.

    > Ciekawy. Aluminiowa obudowa z ekranem IPS (konkurencja dla Retiny).

    O kurcze! On też nie posiada GPS. To jednak może się przydawać, w
    przeciwieństwie do wewnętrznego modemu który bezproblemowo zastępuje się
    modemem USB.

    Teraz sprawdzam te wszystkie modele na portalach i widzę, że baardzo
    ciężko coś znaleźć z GPS i dobrym wyświetlaczem 10' o rozdzielczości
    przynajmniej 1024 x 768 pikseli w cenie < 1000 zł.

    Owszem z 7' są, całkiem sporo, lecz przydałby się jednak 10' :(

  • 15. Data: 2012-11-03 00:39:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "pl" <p...@...pl>

    > Tak jak już napisałem mam 3 modemy USB po różnych promocjach i po co mi
    > jeszcze jeden wewnętrzny?

    Ja się pytam po co 3 zewnętrzne jak można mieć jeden wewnętrzny. No i można
    mieć jeszcze połączenia głosowe z tym zewnętrznym...

  • 16. Data: 2012-11-03 12:26:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    pl <p...@...pl> wrote:

    > Słuchaj, a czy to dotyczy *wszystkich* modeli? Tzn., że ta premiera
    > wpłynie na obniżenie cen wszystkich marek/modeli?
    >
    > Jeżeli tak to rzeczywiście głupotą byłoby się pospieszyć...

    Tego to nikt nie wie. Na pewno Nexusa 7/16GB, co więcej - zobaczymy.

  • 17. Data: 2012-11-03 14:24:04
    Od: pl <p...@...pl>

    On 11/03/12 00:39, John Kołalsky wrote:

    > Ja się pytam po co 3 zewnętrzne jak można mieć jeden wewnętrzny. No i
    > można mieć jeszcze połączenia głosowe z tym zewnętrznym...

    Sorki ale nie rozumiem, to chyba dobrze, że można z nim mieć połączenia
    głosowe (ale na pewno?), no nie?

    Poza tym jakie "zamiast" - skoro ja już je *mam* i przydałoby się zrobić
    z nich jakiś użytek :)

  • 18. Data: 2012-11-03 14:26:29
    Od: pl <p...@...pl>

    On 11/03/12 00:33, John Kołalsky wrote:

    > Eeee, to bez sensu. W ostateczności jedynie. Już prędzej czerpanie z
    > komórki po BT

    Czemu bez sensu, wsadzasz i wio :)

    Takie czerpanie z komórki to wyczerpywanie 2-ch baterii naraz, zauważ.

  • 19. Data: 2012-11-04 18:08:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "pl" <p...@...pl>

    > Sorki ale nie rozumiem, to chyba dobrze, że można z nim mieć połączenia
    > głosowe (ale na pewno?), no nie?

    Wewnętrznym

    > Poza tym jakie "zamiast" - skoro ja już je *mam* i przydałoby się zrobić
    > z nich jakiś użytek :)

    Daj komuś albo sprzedaj.

  • 20. Data: 2012-11-04 18:13:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "pl" <p...@...pl>

    > Czemu bez sensu, wsadzasz i wio :)

    Wystaje

    > Takie czerpanie z komórki to wyczerpywanie 2-ch baterii naraz, zauważ.

    No tak, ale jak sporadycznie to lepsze od noszenia modemu