  • 1. Data: 2012-10-30 18:14:02
    Temat: jaki tablet kupić za około 700 zł?
    Od: pl <p...@p...pl>

    Hello, witam jako nowy na tej grupie :) Prosze o radę jaki tablet wybrać
    w cenie około 700 zł? Proszę o sensowne rady, dziękuję.

  • 2. Data: 2012-10-30 20:37:22
    Temat: Re: jaki tablet kupić za około 700 zł?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "pl" <p...@p...pl>

    > Hello, witam jako nowy na tej grupie :) Prosze o radę jaki tablet wybrać
    > w cenie około 700 zł? Proszę o sensowne rady, dziękuję.

    Z telefonem czy bez ?

  • 3. Data: 2012-10-30 21:36:40
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    w takiej cenie to 7 cali sensownie, zapomnij raczej o 3G i do wyboru
    tylko chinczyki aczkolwiek w miare ok, moj wybor to ainol aurora II
    albo ainol fire/flame, ale nie wiem czy ten 2gi dostaniesz do 700zl.
    zreszta polecam rozne stronki o tabletach...

    pozdr.
    Wojtek

  • 4. Data: 2012-10-31 04:05:11
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    sunwick wrote in <news:0ge098lojq98bo8244nvcifni3jgn34sik@4ax.com>
    > zapomnij raczej o 3G i do wyboru tylko chinczyki aczkolwiek w miare ok

    Samsung GALAXY TAB 2 widywalem na Allegro za < 800zl.
    KINDLE Fire rowniez mozna nabyc w tej cenie.
    Warto kupic tablet z modemem UMTS 900 MHz - by mogl obslugiwac usluge
    darmowego dostepu do Internetu od Aero2.
    www.aero2.pl/bdi.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2012-10-31 19:59:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    sunwick <s...@W...op.pl> wrote:
> [...]
    > albo ainol fire/flame, ale nie wiem czy ten 2gi dostaniesz do 700zl.
    > zreszta polecam rozne stronki o tabletach...

    Trochę więcej, bo 999 zł kosztuje Nexus 7/16 GB, chociaż lada dzień ceny
    powinny spaść. 999 ma kosztować model z 32 GB na pokładzie, premiera 13.11.

  • 6. Data: 2012-10-31 20:38:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 30 Oct 2012 21:36:40 +0100, sunwick napisał(a):

> [...]
    > albo ainol fire/flame, ale nie wiem czy ten 2gi dostaniesz do 700zl.
    > zreszta polecam rozne stronki o tabletach...

    zostaw wrotkę zgodnie z netykietą, bo nie wiadomo kogo z plonkownicy
    wyciągasz

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2012-11-01 18:15:31
    Od: pl <p...@...pl>

    On 10/30/12 20:37, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "pl" <p...@p...pl>

    > Z telefonem czy bez ?

    Hm, wiesz fajnie byłoby z 3G lecz tylko wtedy kiedy podroży to
    urządzenie o makismum 100 zł...

    Ale jeżeli spokojnie porty USB akceptują zewnętrzny modem USB to
    ważniejsze byłyby inne cechy jak np. jakość *obrazu* (szczególnie kąty
    widzenia) czy inne parametry wyraźnie zwiększające komfort korzystania.

    Wszak wlalają mi sie po kątach już 3 modemy USB po różnych promocjach...

  • 8. Data: 2012-11-01 18:29:03
    Od: pl <p...@...pl>

    On 10/31/12 04:05, astro wrote:
    > sunwick wrote in <news:0ge098lojq98bo8244nvcifni3jgn34sik@4ax.com>
    >
    > Samsung GALAXY TAB 2 widywalem na Allegro za < 800zl.

    Czy masz może na myśli Samsung Galaxy Tab 2 P3110 8GB (GT-P3110)? Ceneo
    pokazuje, że można nabyć za 850zł normalnie w sklepie.
    Tylko czy rzeczywiście uważasz, że ten model jest taki najlepszy?

    A co uważacie o:
    Pentagram Tab 8.1 P5337 Lite
    Tracer Neo 9,7'' (TRATAB42820)
    SHIRU Shogun A9
    Modecom FreeTab 9702 IPS X2

    > KINDLE Fire rowniez mozna nabyc w tej cenie.
    > Warto kupic tablet z modemem UMTS 900 MHz - by mogl obslugiwac usluge
    > darmowego dostepu do Internetu od Aero2.
    > www.aero2.pl/bdi.html

    To mówisz w sensie zewnętrznego modemu jaki system operacyjny
    bezproblemowo rozpozna i automatycznie skonfiguruje?
    (Tak jak już napisałem mam 3 nieużywane modemy po różnych promocjach
    więc po co mi kolejny wewnętrzny?)

  • 9. Data: 2012-11-01 19:08:45
    Od: pl <p...@...pl>

    On 10/31/12 19:59, Maciej Bebenek wrote:

    > Trochę więcej, bo 999 zł kosztuje Nexus 7/16 GB, chociaż lada dzień ceny
    > powinny spaść. 999 ma kosztować model z 32 GB na pokładzie, premiera 13.11.

    Szukając info o tabletach na stosownych portalach gdzieś zobaczyłem
    artykuł. że producent obniża cenę Nexusa do stu kilkudziesięciu dolarów.
    Jednak jak patrzę na Ceneo to polscy handlowcy tego nie zauwazyli i
    dalej twardo trzymają ceny > 1000 zł. Jaja sobie robią? Czy myslą, że
    poslcy klienci to głupki?!!!!!!!!!!!

  • 10. Data: 2012-11-02 03:03:50
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    pl <p...@...pl> wrote:

> [...]
    > Jednak jak patrzę na Ceneo to polscy handlowcy tego nie zauwazyli i
    > dalej twardo trzymają ceny > 1000 zł. Jaja sobie robią? Czy myslą, że

    Chwilę trzeba poczekać. Premiera nowych będzie 13 listopada.