  • 1. Data: 2012-10-30 17:23:41
    Temat: T-mobile tak tak - 2x warto?
    Od: "Natix" <r...@w...pl>

    Od kilku dni tmobile bombarduje mnie smsami o podwojnym doladowaniu telefonu
    na karte.
    Czy warto z tego skorzystac czy znowu sa jakies kruczki typu loteria, na
    wybrany czas etc.

  • 2. Data: 2012-10-30 18:04:57
    Temat: Re: T-mobile tak tak - 2x warto?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Natix" napisał w wiadomości grup
    >Od kilku dni tmobile bombarduje mnie smsami o podwojnym doladowaniu
    >telefonu na karte.
    >Czy warto z tego skorzystac czy znowu sa jakies kruczki typu loteria,
    >na wybrany czas etc.

    Uwazaj, bo sa dwie podobnie nazwane. Z pierwszej warto jedynie dla
    internetu, druga jest chyba taka sama jak stara.

    Wylaczaja przy tym dluga waznosc konta, ale wyglada na to ze mozna
    wlaczyc z powrotem.

    Nie wiem jak u ciebie - ale chyba trzeba sie spieszyc - do konca
    pazdziernika ta promocja.
    No i oczywiscie spelnic wszystkie warunki w regulaminie.

    J.

  • 3. Data: 2012-10-31 11:16:21
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > telefonu
    > na karte.
    > Czy warto z tego skorzystac czy znowu sa jakies kruczki typu loteria, na

    Może nie dokońca w temacie, ale swoje kilka tak takow w rodzinie
    przenieśliśmy do play na kartę
    i teraz bezpłatnie wszyscy rozmawiają miedzy sobą i jest po prostu
    oszczędniej.
    Wystarczy raz w miesiący uzupełnić na 30zł + 30zł masz do innych w sieci,
    albo druga opcja zapłacić 10zł i masz
    bezpłatnie w play, my wybraliśmy 1 opcję