  • Data: 2009-02-17 20:43:10
    Temat: Re: jaki program do obróbki RAW - podstawy
    Od: " " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pietia <v...@w...pl> napisał(a):

    > Na potrzeby też. Nie ma sensu kupować czegoś czego nie będę miał czasu
    > wykorzystywać. Nie potrzebyje kombajnu ....

    To właśnie jest kombajn tylko program który doskonale współpracuje z NEFami z
    aparatów Nikona. Opcji jest niewielie i tylko te potrzebne. Ja używam z
    powodzeniem, choc też mnie nie było na to stać. - Oszczędzałem !!!!
    Wszystkie inne to właśnie niepotrzebne kombajny.
    No i troche rusz ramionami. Jesteśmy krajem trzeciago świata i biedakami w
    Europie. Trzeba sobie radzić.