  • Data: 2009-02-17 20:29:12
    Temat: Re: jaki program do obróbki RAW - podstawy
    Od: Pietia <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gil wrote:

    > Na potrzeby pewnie akurat, może na kieszeń za drogi.

    Na potrzeby też. Nie ma sensu kupować czegoś czego nie będę miał czasu
    wykorzystywać. Nie potrzebyje kombajnu tylko podstawowego narzędzia, do
    najprostszej obróbki. Choć kto wie, może się wciągnę w suwakowanie ;)
    Na razie nie mam możliwości żeby poświęcać dużo czasu na naukę programu.
    Na samo fotografanie nie mam tyle co bym chciał :)

    > Polecam się zapoznać z
    > wersją demo potem zdecydować mądrze - do amatorskiego uzytku. Nie ma lepszego
    > do NEF-ów.

    Popróbuje, mam płytke z trialem dodawaną do aparatu. Swoją drogą mogliby
    jakąś wersję oem dawać a nie triala.