    From: d...@z...pl (Dariusz W.)
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jaki program do obróbki RAW - podstawy
    Date: Tue, 17 Feb 2009 14:49:33 +0000 (UTC)

    Witaj !

    >Nie ma, po prostu dolaczyli plugin który wewnetrznie przetwarza dane w
    >formatach innych niz 8bit. Nic konkretnego to nie daje, bo i tak nie
    >wczytasz do Gimpa zdjecia w 16 bitach.

    A Twoj aparat generuje wpelni... 48 bitowe RAW-y ???

    Jak masz 12 bit / kanal to masz dobrze ;) ale ile
    bitow jest tak naprawde najistotniejszymi informacjami
    w obrazie twojego aparatu ?

    Ile jest w stanie przeniesc informacji o obrazie TWOJ LCD ?

    Ile tracisz jak generujesz JPG-a dla labu ?

    Zastanow sie na ile jestes w stanie zauwazyc roznice miedzy
    8 bitow /kanal a 16 bitow / kanal.

    Zwroc uwage, ze 16 bitow / kanal jest dosc mizernie wykorzystane
    bo aparat nie przenosi CI tylu informacji.

    Dariusz W.

    Zamien w e-mail x na kropke