eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)Re: jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)
  • X-Received: by 10.157.48.39 with SMTP id d36mr181945otc.1.1481902847998; Fri, 16 Dec
    2016 07:40:47 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.48.39 with SMTP id d36mr181945otc.1.1481902847998; Fri, 16 Dec
    2016 07:40:47 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gig
    anews.com!n6no817537qtd.0!news-out.google.com!c1ni13812itd.0!nntp.google.com!75
    no743729ite.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-ma
    il
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 16 Dec 2016 07:40:47 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5853fcb7$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.241.170;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.241.170
    References: <o2v4qb$vqu$1@node1.news.atman.pl> <o307ti$2qv$1@node1.news.atman.pl>
    <o3098e$42a$1@node1.news.atman.pl> <o30a2k$532$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <5853e972$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5853fcb7$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 16 Dec 2016 15:40:48 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 18
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2595199
    [ ukryj nagłówki ]

    To moze trzeba tym co tak kreca, kreca, kreca zrobic remonty i beda odpalaly od
    pierwszego obrotu. Jak samochody wyjezdzaja z fabryki to kazdy od dotyku zapala.
    Silniki spalinowe w kwestii odpalania charakteeyzuja sie ty ze istnieje jakas
    predkosc obrotowa ponizej ktorej nie zapala. Chodzi o to zeby w odpowiednio krotkim
    czasie sprezyl mieszanke albo powietrze w przypasku dizla. Jak za wolno bedzie
    sprezal to czesc mieszanki ucieknie pod tlok i nie bedzie warunkow zeby mieszanka sie
    zapalila. Poza tym w benzynowym od sprezania mieszanka tez sie w cylindrze grzeje.
    Mniej niz w dizlu ale na tyle ze jak cisnienie sprezani bedzie wieksze od minimalnego
    iskra w odpowiednim momencie to zapali bez problemu. Est jeszcze jeden mechnizm.
    Zuzyty silnik ma mnjejsze opory ruchu. Przez to podczas odpalania szybcij sie kreci i
    tym nadrabia nieszczelnosc na lokach, ale to do pewnego momentu dziala. Silnik mozna
    uruchomic bez pierscieni, ale taki przecietny musi miec z trzy tysiace obrotow. To ze
    auta zle zapalaja to nie jest kwestia ze wiekszy akumulator a czy silnik spelnia
    minimum tego co fabryka dala i czy rozrusznik jest pelnosprawny, zostaje jeszcze
    jakies pourywane masy i podobne duperele. Akumulator jest tutaj sprawa wtorna. Master
    zapalal na akumulatorze co mu zostalo ok 8 Ah. Ale silnik jest w dobrym stanie
    technicznym a nie jakis umyty wrak.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: