  • Data: 2016-12-16 22:01:16
    Temat: Re: jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)
    Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5853fcb7$0$662$65785112@news.neostrada.pl...
    > jak juz doszlismy do wniosku, ze akumulator dziala wiele lat, np 7, to co
    > powiesz o takim, ktory sie zepsul w 2.5 roku po zakupie ?
    > Wadliwy byl ?

    Z tego co ustaliłam, normalnym jest, iż _oryginalny aku (możen ie u
    wszystkich modeli aut, ale wielu) może wydolić lat 7 i więcej, a markiu
    sklepowej - 2-3, w po rywach do niewiele więcej. To w dzisiejszych czasach
    chyba z resztą oczywisty (nieststy, oczywiście nie tylko wśród akumulatorów)
    zabieg ekonomiczny. Msz przyzwyczaić się że że idziesz po upłynięciu
    gwarancji grzecznie do sklepu po nowy.

    Mój (oryginał od nówki) jeździ lat ponad 7 bez zająknięcia, gdzie był czas
    mało jeżdzenia a wręcz istotnych przestojów eksplatacji w tym w
    szczególnosci w zimie. Prawdopdobnie i 8 lat by pojeździł (jest sznasa bo w
    sumie jeszcze jeździ, ale ja nie uznajęczasu życia akumlatora od chwili
    kiedy _trzeba go po raz pierwszy podładować).