  • Data: 2016-12-17 21:40:22
    Temat: Re: jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yapann"

    tak, na innym forum może się uda lepiej :)
    złośliwcom życzę żeby im się odetk
    ---
    (wkleję tu bo, skoro fajnie u góry to może tu też będzie :-) )
    Dyskusja polega na dyskusji :-) a Ty chcesz po prostu informację. Nie
    bierzesz udziału w tutejszych dyskusjach dlatego nie czujesz dlaczego takie
    odpowiedzi i jak z nich skorzystać. Nic nie poradzę. W ogóle podejrzewam
    jakąś prowokację. Nie tyle podejrzewam co jestem pewien.

    ał kiedyś wentyl, cisnąć żółć niezdrowo na
    organy :p