-
Data: 2016-12-17 16:14:43
Temat: Re: jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 16.12.2016 o 22:23, yapann pisze:
> Co do zasady.
> Lubię i _chcę mieć szczegółową wiedzę na temat mojego auta.
>
>
> - tu można skończyć wywód.
> W tym konkretnym przypadku, kupując aku i mając deklaracje od dostawcy o
> wszelakich parametrach - w tym o prądzie rozruchu - chcę umieć się do
> nich jakkolwiek odnieść (a nawet jeśli już mam sie nie odnosić - to chcę
> i lubię wiedzieć chociaż mniej-więcej dlaczego).
>
> Z racji kultury dyskusji spodziewałabym się aby dyskusje 'poboczne'
> (niejednokrotnie bardzo interesujące, a czasm i rozstzygające - choć
> niezmieeeernie rzadko :D) były prowadzone w podwątku OT (offtopic) -
> jeśli nie odpowiadają na zadane zagadnienie, aj ak przypomnę - chciałam
> ustalić jaki oryginalnie ten prąd jest. W specyfikacji auta nie podają,
> może i więc nie jest to potrzebne jak sugerujecie niektórzy - a nadal
> się zapytuję, jaki to jest prąd. Btw, jeśli miałoby to nie miec
> znaczenia (a nie jest tak, co sami dobrze wiecie jeśli ma się pojęci
> jakiekolwiek o prądzie) - to po co byłby podawany na akumulatorach (no
> moze dla zmyłki, szczególnie dla tych co kupują 'im większy tym lepiej',
> co w sumie rozumiem bo takie jest w niemałym procencie pojęcie
> kupujących - co więcej dopompowane przez wielu sprzedawców aku -
> sprzedaj kit (lub błędne mniemanie), że większy jest lepszy xD, bo jest
> większy :D (prąd :>).
>
>
> Prądy te wahają się w dostępnych aku między ok. 300 a 400 A - czyli
> różnią się o rząd 30% - to nie jest mała różnica się wydaje, choć b.
> możliwe, że nie w taki posób należy to rozpatrywać.
> Tak czy siak - wyglądam informacji jak na wstępie. Z góry dziękuję za
> litoścliwego poinformowanego.
>
To jest informacja głównie dla możliwości zastosowania danego
akumulatora w nietypowych warunkach.
I mówi głównie to, że obciążając taki akumulator prądem n.p. 300A nie
spowoduje to stopienia się wewnętrznych połączeń akumulatora ani
deformacji i uszkodzenia płyt.
W typowym zastosowaniu w samochodzie osobowym taka informacja jest
praktycznie bez znaczenia.
--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=