    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaki pc dla mnie
    Date: Mon, 28 Mar 2011 12:28:35 +0200
    <imfme3$6e8$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <imfqc8$54q$1@news.onet.pl>
    <7...@p...googlegroups.com>
    <imhfqn$sf2$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@k...googlegroups.com>
    <imhj66$8v9$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@s...googlegroups.com>
    <imi48n$2l7$1@inews.gazeta.pl> <imikir$rit$1@news.onet.pl>
    <4d8f87b9$1@news.home.net.pl> <impbig$105$1@inews.gazeta.pl>
    <imphmp$iq1$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" napisał w wiadomości grup

    >LOL

    To powiedz co trzeba jeszcze zrobić, aby zainstalować system.

    >Chyba że łącza akurat nie ma.

    Niby przez telefon trzeba rejestrować? Nie trzeba.

    >O'RLY?

    System sam je pobiera.

    >No tak, można ukraść ;-/

    Nie trzeba, ale to za trudne na twoje IQ.

    >Widać nigdy nie miałeś filmu z innego regionu oznaczonego na płytce.

    Wyobraź sobie, że miałem. Spytał się czy zmienić region. Żadnych błędów nie
    miałem.

    > W ostatnich 10 przypadkach przeniosłem bez czarów
    > (tylko potem musiałem podstawić sterownik czy dwa - ale to była prawie
    > identyczna płyta) raz, dwa razy pomogło naprawianie, a w pozostałych
    > przypadkach - reinstalacja.

    Było wykorzystywane sata? Jak tak to tu może być problem.

    > Pamiętaj, że dystrybucji linuxa jest MNÓSTWO. Możesz sobie wybrać.

    No tak: ubuntu, kubuntu, xubuntu, edubuntu, nubuntu, ebuntu, fluxbuntu. ;)
    Co z tego, że są różne wersje linuxa, skoro "w środku" jest to samo?

    > Po USB?

    Tak, pod USB. Mimo instalacji block-mount block-hotplug i ntfs-3g trzeba było
    doinstalować mount.ntfs-3g