  • Data: 2011-03-28 10:53:20
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-28 09:14, aga pisze:
> [...]
    opartego na czipsecie h67 - w odroznieniu od

    > No to moja konfiguracja legła w gruzach :), teraz pytanie jaka kartę
    > grafiki wybrać myślałam o pasywnejGainward GeForce 9500GT 512 DDR2 ,
    > lub tańsza GAINWARD GEFORCE 210 512MB DDR2/64BIT DVI/HDMI PCI-E
    > (589/800) (CHŁODZENIE PASYWNE)
    9500 to troszke już starość.
    210 to taka mocna bieda ale z nowszych.
    Karta jak karta ;) Skoro nie grasz - wydawało by się że każdy wybór
    bardzo dobry bo pasywna więc nie będzie hałasować.

    Ale sprawdz czy używany program potrafi korzystać z technologii CUDA
    przy transkodowaniu wideo (albo używać zewnętrznego codeka który używa
    jakiś cuda/vivo/innych metod wspomagania kartą graficzną). Wtedy
    kodowanie wideo będzie znacznie szybsze, i tym szybsze im mocniejsza (i
    nowsza, bo w starych z wydajnością cuda bywało różnie) karta.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173