  • Data: 2011-03-28 10:50:34
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-03-27 12:47, *MC* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Przecież napisał. IPS to jest rodzaj matrycy. Większość telewizorów oraz
    > większość monitorów ma najtańszą w produkcji matrycę TN.

    Podaj ze swej łaski choć jeden model TV poważnego producenta z matrycą TN.

    Według mojej wiedzy w TV LCD nie ma chyba ani jednego modelu z matrycą
    TN (wystarczy sobie posortować w jakiejś wyszukiwarce po kątach widzenia).
    Sharp stosuje ASV - ostatnio w lepszych modelach z dodanym żółtym pixelem
    Sony/Samsung - S-PVA (i odmiany)
    LG/Philips - S-IPS (i odmiany)
    Panasonic/Toshiba - IPS-Pro

    Pozdrawiam - Mirek