  • Data: 2011-03-28 06:58:24
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > Instalacja susełka w najbardziej automatycznym wariancie sprowadza się do
    > uruchomienia z płytki, kilku kliknięć i podaniu nazwy użytkownika i hasła.

    Tak jak Windows.

    > Ba! Są nawet wersje Live w ogóle nie wymagające instalacji.

    Instalacja bez instalacji? Cudy panie, cudy.

    > A windows to tylko ciągle jakieś aktywacje, rejestracje,

    Żadnych rejestracji nie ma. Aktywacja to 2 kliknięcia.

    > domaganie się płytek ze sterownikami...

    Gdzie ty się wychowałeś? Od kilku lat nie trzeba instalować.

    > Potem trzeba jeszcze kupić pakiet biurowy

    Nie trzeba.

    > Odtwarzanie filmów - znowu kolejne schody i awantury o zły region.

    Nigdy nie miałem takiego problemu, więc pieprzysz głupoty.

    > No i jeszcze trzeba zainstalować i skonfigurować jakiegoś antywirusa.

    Tak, na linuxa nie ma wcale wirusów...

    > A jak zajdzie konieczność przeniesienia systemu na inny sprzęt (awaria czy
    > zwiększenie zapotrzebowania na moc i miejsce)... Masakra - i to pomijając
    > nawet kwestię nowej kołomyi z aktywacjami.

    Bredzisz. Kilka razy przenosiłem archaicznego XP na nowy komputer i wystarczyło
    podać mu sterowniki.

    > Pociągnij za drugą - ta aż dzwoni.

    Ma rację. Linux nie jest intuicyjny. Miałem problem z automatycznym montowaniem
    partycji ntfs przez fstab. Mimo, że montował nie widział zawartości. Ponad
    połowa odpowiedzi na forum dotyczyła - przerób na ext3. Takie pomoce to można w
    dupę wsadzić.