  • 31. Data: 2011-07-21 14:48:19
    Temat: Re: jaki obiektyw najlepszy na sluby?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-21 16:37, mt pisze:
    > Spoko, każdy robi jak mu wygodniej, ale jakoś wciąż nie jestem
    > przekonany co do tej szybkości. Właśnie sprawdziłem i zgranie 10 zdjęć z
    > telefonu do docelowego folderu w kompie zajęło jakieś, no 1,5 minuty i
    > niecałe 10 kliknięć, fakt, uczciwie trzeba przyznać, że z kanapy mam
    > blisko do komputera a i kabel usb<->microusb na stałe wpięty :) Jakoś
    > nie widzę aby wysłanie 10 MB mailem z telefonu do kompa, odebranie tego
    > na kompie, zapisanie w miejsce docelowe było wyraźnie szybsze a i wygoda
    > dość dyskusyjna :)

    Też szokuje mnie chęć do bt nad kabelkiem, ale jak kto lubi.

    --
    pozdrawia Adam
    /jak każdy, mam plany na tysiąc lat, tylko wydaje mi się, że się nie

  • 32. Data: 2011-07-21 14:51:42
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-21 16:37:26 +0200, mt <t...@i...pl> said:

    > Spoko, każdy robi jak mu wygodniej,

    No ba! ;-)

> [...]
    > kompie zajęło jakieś, no 1,5 minuty i niecałe 10 kliknięć, fakt,
    > uczciwie trzeba przyznać, że z kanapy mam blisko do komputera

    Ja mam kanapę i kompa w osobnych pokojach.

    > a i kabel usb<->microusb na stałe wpięty :)

    A ja nie trzymam na stałe wpiętego czegoś, czego używam może z raz na
    miesiąc, a nawet rzadziej. A komputer nieużywany drzemie sobie w ciszy
    i choć budzi się szybciej niż monitor, zawsze to parę sekund czekania
    ;-)

    > Jakoś nie widzę aby wysłanie 10 MB mailem z telefonu do kompa,
    > odebranie tego na kompie, zapisanie w miejsce docelowe było wyraźnie
    > szybsze a i wygoda dość dyskusyjna :)

    Jeśli potrzebujesz czegoś z telefonu "na już, w tej sekundzie", to w
    pewnych uwarunkowaniach (jak u Ciebie, mała odległość kanapy, na stałe
    wpięty kabel, włączony komputer) może wyjść nawet szybciej kablem. Ale
    mi jakoś tak się nie śpieszy z takimi rzeczami, wysyłam se mejla, leży
    to i czeka aż będzie się mi chciało coś dalej z tym zrobić. Może za 5
    minut, może za tydzień.

    de Fresz

  • 33. Data: 2011-07-21 15:03:13
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-07-21 15:11, de Fresz wrote:
    > Mimo że nie mam najmniejszych problemów z ustawieniem BT itp. sam nieraz
    > w ten sposób przesyłam pliki pomiędzy telefonem, a kompem. Bo tak jest
    > zwyczajnie prościej i szybciej. A tak musiałbym ruszyć dupę z kanapy,
    > podejść do kompa, obudzić go, włączyć BT, czy wpiąć kablek, odpalić soft
    > do grzebania w komórce, czekać na transfer. Po co?

    Przede wszystkim dlatego, że to jest koszmarnie drogie. Jeśli dla Ciebie
    to nie jest duży koszt, to nie masz tego problemu, ale 100kB kosztuje
    około 15gr, a nowe komórki wypluwają jpegi w okolicy 2MB :)

    Co innego jeśli masz pakiet, który po przekroczeniu określonego
    transferu jest nadal darmowy tylko zwalnia do 16kbps. Wtedy taki plik
    będziesz wysyłał kwadrans. I tak to właśnie wyglądało u mojej znajomej
    ("taki drogi telefon, a zgrywanie zdjęć trwa cały dzień!").

    BTW: Po co wyłączasz bluetooth'a? Używasz w domu laptopa na baterii? :)

    pozdrawiam,
    PK

  • 34. Data: 2011-07-21 15:18:54
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-21 17:03:13 +0200, Kosu <6...@e...pl> said:

    > Przede wszystkim dlatego, że to jest koszmarnie drogie. Jeśli dla
    > Ciebie to nie jest duży koszt, to nie masz tego problemu, ale 100kB
    > kosztuje około 15gr, a nowe komórki wypluwają jpegi w okolicy 2MB :)

    Po pierwsze w domu mam wifi, po drugie mam w abonamencie pakiet bodaj 2
    GB, z którego w jednym miesiącu nie udało mi się póki co wyciągnąć za
    pomocą samego telefonu więcej, jak może 0,5 GB. A korzystam z internetu
    w komórce dość często.

    > BTW: Po co wyłączasz bluetooth'a? Używasz w domu laptopa na baterii? :)

    I tak nie mam włączonego na stałe w komórce, więc po co ma być
    włączony? Poza tym zdarza mi się jednak lapka od prądu odpinać (i co
    Cię pewnie zadziwi - również używając go w domu) i jak miałbym za
    każdym razem pamiętać o włączaniu/wyłączniu, to już na samą myśl o tym
    się mi nie chce ;-) Włączam kiedy jest potrzebny, te ze trzy razy w
    miesiącu.

    de Fresz

  • 35. Data: 2011-07-21 15:28:48
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-07-21 17:18, de Fresz wrote:
> [...]
    > GB, z którego w jednym miesiącu nie udało mi się póki co wyciągnąć za
    > pomocą samego telefonu więcej, jak może 0,5 GB. A korzystam z internetu

    Jesteś w domu i wysyłasz zdjęcia mailem, ale przez WiFi. To trochę inna
    rozmowa już. Mi chodziło o wysyłanie przez GPRS. Wolno i za złotówki :)

    Poza tym... Twój komp nie ma WiFi? Nie bardzo rozumiem po co miałbyś
    wysyłać zdjęcia przez BT (powolne, obwarowane tymi debilnymi
    protokołami), skoro możesz to robić kilkukrotnie szybciej na zasadzie
    normalnego kopiowania między katalogami...

    pozdrawiam,
    PK

  • 36. Data: 2011-07-21 17:22:21
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-21 17:28:48 +0200, Kosu <6...@e...pl> said:

    > Jesteś w domu i wysyłasz zdjęcia mailem, ale przez WiFi. To trochę inna
    > rozmowa już. Mi chodziło o wysyłanie przez GPRS. Wolno i za złotówki :)

    Nawet bez wifi tu gdzie mieszkam nie mam wolniej niż EDGE, a
    najczęściej jednak 3G ;-)

> [...]
    > protokołami), skoro możesz to robić kilkukrotnie szybciej na zasadzie
    > normalnego kopiowania między katalogami...

    Po BT z rzadka, jeśli nie mejlem to częściej po kablu. W iPhonie bez
    dodatkowego softu po wifi do kompa się nie da, a za rzadko jest mi to
    potrzebne, żeby mi się chciało tego softu szukać ;-)

    de Fresz

  • 37. Data: 2011-08-11 21:06:26
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    On 19 Lip, 19:12, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Tylko tego nikt nie widzi poza użytkownikami tej grupy i forów ślubnych :)
    > (przy czym większość raczej wierzy, niż widzi)
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.plwww.facebook.com/smialekadam
    > /gdyby zebrać wszystkie łzy świata i wysłać do Somalii, wyrosłaby tam
    > puszcza/

    To trochę w myśl zasady, że jak jeździsz oplem astrą, a później
    sprzedajesz i kupujesz 6 razy droższy samochód - to musisz wszystkich
    dookoła i samego siebie przekonać, że było warto ;)...
    A co do obiektywu - ten tamron jest ok, do tego jakaś stałka 50 mm 1.8
    i jest już bardzo dobrze, ale - do tego trza dwoch aparatów, bo
    przepinanie - może się skończyć tym, że nie zrobisz czegoś bardzo
    ważnego...

    pozdrawiam
    Bernard
    http://www.bwstudio.com.pl