    Date: Thu, 21 Jul 2011 17:03:13 +0200
    From: Kosu <6...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jaki obiektyw najlepszy na sluby?

    On 2011-07-21 15:11, de Fresz wrote:
    > Mimo że nie mam najmniejszych problemów z ustawieniem BT itp. sam nieraz
    > w ten sposób przesyłam pliki pomiędzy telefonem, a kompem. Bo tak jest
    > zwyczajnie prościej i szybciej. A tak musiałbym ruszyć dupę z kanapy,
    > podejść do kompa, obudzić go, włączyć BT, czy wpiąć kablek, odpalić soft
    > do grzebania w komórce, czekać na transfer. Po co?

    Przede wszystkim dlatego, że to jest koszmarnie drogie. Jeśli dla Ciebie
    to nie jest duży koszt, to nie masz tego problemu, ale 100kB kosztuje
    około 15gr, a nowe komórki wypluwają jpegi w okolicy 2MB :)

    Co innego jeśli masz pakiet, który po przekroczeniu określonego
    transferu jest nadal darmowy tylko zwalnia do 16kbps. Wtedy taki plik
    będziesz wysyłał kwadrans. I tak to właśnie wyglądało u mojej znajomej
    ("taki drogi telefon, a zgrywanie zdjęć trwa cały dzień!").

    BTW: Po co wyłączasz bluetooth'a? Używasz w domu laptopa na baterii? :)

    pozdrawiam,
    PK