  • Data: 2011-07-21 14:51:42
    Temat: Re: jaki obiektyw najlepszy na sluby?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-21 16:37:26 +0200, mt <t...@i...pl> said:

    > Spoko, każdy robi jak mu wygodniej,

    No ba! ;-)

    > ale jakoś wciąż nie jestem przekonany co do tej szybkości. Właśnie
    > sprawdziłem i zgranie 10 zdjęć z telefonu do docelowego folderu w
    > kompie zajęło jakieś, no 1,5 minuty i niecałe 10 kliknięć, fakt,
    > uczciwie trzeba przyznać, że z kanapy mam blisko do komputera

    Ja mam kanapę i kompa w osobnych pokojach.

    > a i kabel usb<->microusb na stałe wpięty :)

    A ja nie trzymam na stałe wpiętego czegoś, czego używam może z raz na
    miesiąc, a nawet rzadziej. A komputer nieużywany drzemie sobie w ciszy
    i choć budzi się szybciej niż monitor, zawsze to parę sekund czekania
    ;-)

    > Jakoś nie widzę aby wysłanie 10 MB mailem z telefonu do kompa,
    > odebranie tego na kompie, zapisanie w miejsce docelowe było wyraźnie
    > szybsze a i wygoda dość dyskusyjna :)

    Jeśli potrzebujesz czegoś z telefonu "na już, w tej sekundzie", to w
    pewnych uwarunkowaniach (jak u Ciebie, mała odległość kanapy, na stałe
    wpięty kabel, włączony komputer) może wyjść nawet szybciej kablem. Ale
    mi jakoś tak się nie śpieszy z takimi rzeczami, wysyłam se mejla, leży
    to i czeka aż będzie się mi chciało coś dalej z tym zrobić. Może za 5
    minut, może za tydzień.

    de Fresz