  • Data: 2011-07-21 15:28:48
    Temat: Re: jaki obiektyw najlepszy na sluby?
    Od: Kosu <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-21 17:18, de Fresz wrote:
    > Po pierwsze w domu mam wifi, po drugie mam w abonamencie pakiet bodaj 2
    > GB, z którego w jednym miesiącu nie udało mi się póki co wyciągnąć za
    > pomocą samego telefonu więcej, jak może 0,5 GB. A korzystam z internetu
    > w komórce dość często.

    Jesteś w domu i wysyłasz zdjęcia mailem, ale przez WiFi. To trochę inna
    rozmowa już. Mi chodziło o wysyłanie przez GPRS. Wolno i za złotówki :)

    Poza tym... Twój komp nie ma WiFi? Nie bardzo rozumiem po co miałbyś
    wysyłać zdjęcia przez BT (powolne, obwarowane tymi debilnymi
    protokołami), skoro możesz to robić kilkukrotnie szybciej na zasadzie
    normalnego kopiowania między katalogami...

    pozdrawiam,
    PK