  • Data: 2009-07-10 09:52:15
    Temat: Re: jaki obiektyw do 450 D ?
    Od: "woj" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki przyzwoity obiektyw/zestaw obiektywów warto w rozsądnej cenie kupić
    > zamiast kitowego w 450 D ? Przedziały cenowe:1000-1500-2000
    > zł.Zastosowanie
    > towarzysko-plenerowe.

    Myślę, że do takiego zastosowania można na razie zostać przy kitowym. Jak
    dla amatora 18-55 IS, moim zdaniem, wcale nie jest zły, pomijając np.
    plastkowy bagnet, co nie ma większego znaczenia o ile ten obiektyw będzie
    przez większość czasu przypięty do body, oraz pewna plastkowatość całości.
    Światło 3,5-5,6 plus stabilizacja (chyba że rozmawiamy o 18-55 bez IS to
    zmienia postać rzeczy). Proponuje porobić trochę zdjęć po to aby poznać
    ograniczenia własne, oraz ograniczenia sprzętu. Często nieświadomie wydaje
    się nam, że to te drugie znacząco wpływają na jakość naszych zdjęć, a często
    jest dokładnie na odwrót.

    Pozdrawiam
    Wojtek