  • Data: 2009-07-13 13:59:47
    Temat: Re: jaki obiektyw do 450 D ?
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Jul., 22:32, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:

    > :) Tak przy okazji: jaki jest ten "zielony" w 450 D? Do teraz używałem sony V1 z
    "P", i zastanawiając się nad zakupem lustrzanki wybrałem 450D. Myślałem jeszcze nad
    E510 (ale to 4/3) i jakąś alfą. Czy dobrze wybrałem, zakładając, że jeżeli nie kupię
    innego obiektywu to zostanę przy kicie, a trochę zdjęć będzie robionych na
    "zielonym". Aparat rodzinny.

    pokaz jakies zdjecie , z ktorego jestes zadowolony.
    dostaniesz obiektywna i miarodajna odpowiedz.
    bez tego to zgadywanie i wyrazanie tylko wlasnych ( dla Ciebie
    cudzych) przypuszczen.

    XXX