  • Data: 2009-07-21 06:42:46
    Temat: Re: jaki laptop mam kupić?
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.07.2009 16:05, Tiber pisze:

    > Dlatego:

    A dlaczego Twój czytnik zmienia formę graficzną moich wiado-
    mości? Ma zostawić je w spokoju.

    > Specjalnie zmieniłem zawijanie na 60, bo znaków cytowania jest jeszcze
    > za mało.

    Dobry czytnik zawija tylko tekst wpisany ręcznie przez au-
    tora postu, a cytowania nie rusza w ogóle.

    A dobry użytkownik Usenetu nie włącza automatycznego zawi-
    jania (które niszczy linki choćby), tylko ręcznie zawija
    i dzieli elegancko tekst w czasie "korekty językowej" postu.

    > Gdyby był UTF, to jeszcze pół biedy, bo czytniki mogłyby inaczej
    > traktować dywizy, a inaczej na przykład półpauzy.

    Obawiam się, że i tak mało kto by takie mechanizmy stosował.

    > Na topie lapów? Przecież do tego został stworzony. Jakiekolwiek wariacje

    Jesteś w stanie *wygodnie* pracować z komputerem na kolanach?
    Bo mnie szybko "szlag trafia" od niewygodnej pozycji i podgrze-
    wania ud.

    Szczególnie, że to "laptop" ma w nazwie pracę bez stanowiska,
    a akurat laptopy, nieprodukowane już dzisiaj, z racji swojej
    wagi szybko doprowadzały do zdrętwienia kończyn.

    > typu biurko/stół to już wykorzystywanie notebooka niezgodnie z
    > pierwotnym przeznaczeniem.

    A ja bym jednak był przekonany, że podstawowym przeznacze-
    niem notebooka jest przenoszenie go i praca w miejscach
    pozbawionych zasilania.

    > No i?

    No i nie da się pracować sensownie, jak wokół jest szum.

    > To jest dobry argument przeciwko używaniu w pociągu czy na ulicy
    > jakichkolwiek nowoczesnych telefonów komórkowych czy PDA.

    I tak - niestety! - jest. Ja np. bardzo niechętnie wyciągam
    na mieście telefon, najczęściej mam go schowanego głęboko
    w torbie.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |