  • Data: 2009-07-12 14:05:58
    Temat: Re: jaki laptop mam kupić?
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Silly, silly Radosław Sokół nabazgrału:

    > Wiesz, masz prawo tak mówić, ale dobrze by było, gdybyś
    > swoją krytykę uzasadnił :) Bo ja swoje krytyczne nasta-
    > wienie podpieram argumentami technicznymi.

    Dlatego:

    > wykony- wanego zadania, bo:

    > rysun- ków (co można zrobić bez komputera, drukując sobie
    > je wcześ- niej).

    Specjalnie zmieniłem zawijanie na 60, bo znaków cytowania jest jeszcze
    za mało.
    Gdyby był UTF, to jeszcze pół biedy, bo czytniki mogłyby inaczej
    traktować dywizy, a inaczej na przykład półpauzy.

    > To nie ma sensu inwestować w komputer dostosowany do
    > wykony- wanego zadania, bo:
    >
    > a) i tak będzie się on słabo nadawał do poważniejszej
    > pracy i w efekcie i w domu, i w miejscu pracy trzeba
    > będzie silniejszej, stacjonarnej maszyny (chyba, że
    > czyjaś praca polega na pisaniu tekstu -- do tego
    > jeszcze notebook się nadaje),

    No właśnie, nie wszystkie zastosowania wymagają (zawsze) silnych maszyn,
    więc tutaj potrzebne jest rozróżnienie.

    > b) i tak w czasie podróży produktywność jest znikoma, bo
    > się niewygodnie siedzi, nie ma gdzie położyć
    > komputera,

    Na topie lapów? Przecież do tego został stworzony. Jakiekolwiek wariacje
    typu biurko/stół to już wykorzystywanie notebooka niezgodnie z
    pierwotnym przeznaczeniem.

    > nie ma jak obsłużyć myszki, Internet słabo
    > łapie lub go nie ma,

    J.w.

    > ludzie się patrzą i gadają,

    No i?

    > co
    > chwila ktoś gdzieś lezie,

    E tam.

    > a na koniec można dostać po
    > głowie i obudzić się bez komputera.

    To jest dobry argument przeciwko używaniu w pociągu czy na ulicy
    jakichkolwiek nowoczesnych telefonów komórkowych czy PDA.

    --
    tbr