  • 11. Data: 2011-11-19 11:15:44
    Temat: Re: jaki laptop dla dewelopera?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 19.11.2011 Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> napisał/a:

    > Oczywiście, że nie matryca w laptopie ale monitor(y) zewnętrzn(y/e).
    > Zgadzam się że nawet 1920x1200 potrafi być za mało. Dlatego idealnie
    > byłoby gdyby stacja dokująca do laptopa miała 2 porty DVI/HDMI.

    Więc coś z np 1440x900.

    Też programuję i właśnie szukałem coś co w mobile mi też zapewni jak
    najwięcej linii kodu na raz. Padło na Air-a - bo miałem dodatkowe
    wymagania: waga <1.5kG, format ~A4, ulv, ssd, >6h acu.

  • 12. Data: 2011-11-21 20:28:54
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 19 Nov 2011 10:32:56 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Uzupełniając poprzedni post: Czasami zdarza się nawet laptopowi pracować
    > w terenie :). Wtedy dobrze żeby matryca potrafiła więcej niż 1280 x 800 :)

    Ale co by nie mówić - i tak się wściec idzie. ;D

    [ Serce jest zakładnikiem, powiada stara mądrość. Lepiej go nie oddawać. ]
    [ (Pani, Glen Cook "Sny o stali") ]