  • 1. Data: 2011-11-15 11:36:49
    Temat: FM1 czy AM3+ ?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Szukam zestawu plyta z grafika + proc + ram.
    Oczywiscie im mocniejsza integra tym lepiej.
    Porownalem mozliwosci HD 42xx z HD 65xx
    i (mimo, ze nie gram az tak sporo) chce jednak tego 65xx :).

    Widze tylko, ze moge miec problem z doborem procesora -
    - na rynku nie ma zbyt wielu modeli a te co sa ...sa drogie.

    Czy warto wchodzic teraz w FM1?
    (plyta na A75 (z USB 3.0) do 300-400zl + procesor do 400-450zl)

    Czy zestaw na AM3/AM3+ za ta sama kwote bedzie mocniejszy?
    (chodzi o procesor - to, ze integra bedzie slabsza to wiem :)

  • 2. Data: 2011-11-15 12:09:51
    Temat: Re: FM1 czy AM3+ ?
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Czy warto wchodzic teraz w FM1?

    Warto czy nie, to juz Ty musisz ocenic.

    Generalnie warto jednak wiedziec, ze najprawdopodobniej
    FM1 zniknie w przyszlym roku, zastapiona FM2, oraz ze
    nie nalezy tez zanadto liczyc na procesory z rdzeniami Bulldozer
    na te podstawke.

    Ponadto, z racji tego, ze zintegrowana grafika korzysta
    z pamieci systemowej na rownych prawach z procesorem
    warto tez przewidziec dodatkowy budzet na szybkie
    moduly RAM.

    Z drugiej strony - 65W TDP pod jednym wiatrakiem na plycie ITX...
    Ciche, wydajne, mieszczace sie w pudelku po butach....
    To, przynajmniej dla mnie, jest kuszace. :)

    > Czy zestaw na AM3/AM3+ za ta sama kwote bedzie mocniejszy?

    Pewnie nie, ale za to bedzie zdecydowanie latwiejszy w ewentualnej
    rozbudowie, czy tez wrecz ja umozliwi.

    pozdrawiam,
    Vituniu.