  • 1. Data: 2011-06-10 13:51:51
    Temat: jaki ładny biały monitor ?
    Od: "asa" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dlaczego przede wszystkim ładny ? ;)
    bo do recepcji dla skretarki.
    może jakiś o obłych kształatach
    coś w stylu appla

    19 cali, złącze vga

  • 2. Data: 2011-06-10 14:09:39
    Temat: Re: jaki ładny biały monitor ?
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 10/06/2011 14:51, asa wrote:
    > dlaczego przede wszystkim ładny ? ;)
    > bo do recepcji dla skretarki.
    > może jakiś o obłych kształatach
    > coś w stylu appla
    >
    > 19 cali, złącze vga

    Monitory Apple mają złącze DVI (w większości).

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 3. Data: 2011-06-10 17:00:45
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    asa pisze:
    > dlaczego przede wszystkim ładny ? ;)
    > bo do recepcji dla skretarki.
    > może jakiś o obłych kształatach
    > coś w stylu appla
    >
    > 19 cali, złącze vga

    nie obraź sie ale pytanie nie na tą grupę. JAk byś spytał o kolory,
    szybkość matrycy, rozdzielczośc... a Ty chcesz białą obudowę........

    ToMasz

  • 4. Data: 2011-06-10 17:14:41
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie obraź sie ale pytanie nie na tą grupę. JAk byś spytał o kolory,
    > szybkość matrycy, rozdzielczośc... a Ty chcesz białą obudowę........
    >
    > ToMasz

    i vga- wiec grupa dobra.

  • 5. Data: 2011-06-11 01:35:11
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    asa ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
    > dlaczego przede wszystkim ładny ? ;)
    > bo do recepcji dla skretarki.
    > może jakiś o obłych kształatach
    > coś w stylu appla
    >
    > 19 cali, złącze vga

    Może taki NEC 19" ?
    http://tinyurl.com/5ttdajl

    Pzdr, OMSON

  • 6. Data: 2011-06-11 13:20:40
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 10.06.2011 15:51, asa wrote:
    > dlaczego przede wszystkim ładny ? ;)
    > bo do recepcji dla skretarki.
    > może jakiś o obłych kształatach
    > coś w stylu appla
    >
    > 19 cali, złącze vga

    Samsung 2233BW w bialym kolorze - co prawda 22 cale, ale jest ladny - z
    tylu ma nawet kwiatki ;)

    http://shiftdelete.net/samsung-2233bw-cicekli-monito
    r-8630.html

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 7. Data: 2011-06-14 13:10:16
    Od: ikov <i...@t...pl>

    > Samsung 2233BW w bialym kolorze - co prawda 22 cale, ale jest ladny - z
    > tylu ma nawet kwiatki ;)
    >
    > http://shiftdelete.net/samsung-2233bw-cicekli-monito
    r-8630.html

    Niedawno też taki kupowałem (tzn. czarny) i nie dość ze w kwiatki, to
    dodatkowe kółeczko spinające kable także w formie kwiatka... Raczej mało
    spotykany design, choć prezentuje się dla osoby po drugiej stronie
    monitora lepiej niż płaskie ścianki z wywietrznikami, naklejkami i
    kablami jak to zazwyczaj ma miejsce.