  • 1. Data: 2011-06-10 09:58:28
    Temat: HP Scanjet 4370 - kolorowe paski
    Od: inst4nce <i...@g...pl>

    Skaner HP SJ 4370 od pewnego czasu zaczął robić kolorowe paski na dole
    skanowanej strony. Nie jest to wina sterowników, bo wcześniej było
    dobrze. Sprawdziłem na dwóch różnych komputerach z Win XP i Win 7.

    W linku
    http://i.imgur.com/XXEEA.jpg
    jest przykładowa zeskanowana kartka A4, gdzie powinny być tylko czarne
    teksty na białym tle.

    Co może być przyczyną takich kolorowych pasków?

    pozdrawiam
    inst4nce

  • 2. Data: 2011-06-10 14:56:48
    Temat: Re: HP Scanjet 4370 - kolorowe paski
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

> [...]
    > teksty na białym tle.
    >
    > Co może być przyczyną takich kolorowych pasków?

    siada zasilacz albo coś z elektroniką albo sama lampa dostaje drgawek. Z
    zasilaczem można kombinować ale gorzej pozostałymi.

  • 3. Data: 2011-06-10 18:40:02
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 11:58:28 +0200, inst4nce napisał(a):

> [...]
    > teksty na białym tle.
    >
    > Co może być przyczyną takich kolorowych pasków?

    Nie rozkręcałeś go lub przenosiłeś bez zabezpieczenia lub stuknąłeś?

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2011-06-13 08:48:45
    Od: inst4nce <i...@g...pl>

    W dniu 2011-06-10 20:40, GLaF pisze:

    > Nie rozkręcałeś go lub przenosiłeś bez zabezpieczenia lub stuknąłeś?

    Nic nie robiłem. Stał sobie spokojnie w jednym miejscu.